![]() |
Wat wil je niet meer eten?
Naast de rubriek "wat eet je/drink je nu" zijn er misschien mensen die bepaalde etenswaren beu-gegeten zijn of drankjes beu-gedronken zijn?
Haal ik even enkele etenswaren aan die ik persoonlijk beu-gegeten ben: * duif * kreeft * konijn * asperges * vis (algemeen) * scampis Met smakelijke groeten :-D |
Ik ben niks "beu" gegeten, maar spruiten lust ik echt niet, altijd zo geweest. Alleen al de reuk van stovende spruiten doen mij kokhalzen.
Is veruit ook het enige dat ik echt niet lust. |
Voor kreeft, kaviaar en foie gras pas ik in elk geval als ik de keuze heb.
|
Konijn.
Sinds ik er eentje gegeten heb dat veel te vet was van een nonkel van mij, totaal geen goesting meer in. |
Nooit fan geweest van konijn. En schorseneren mag je ook houden.
Voor de rest, orgaanvlees , geef mijn portie maar aan fikkie. |
Citaat:
|
Citaat:
Qua orgaanvlees lust ik wel lever en hart. |
Citaat:
|
Vroeger wel nu niet meer:
Konijn, duif, wijngaardslakken, scampi, kikkerbilletjes, kaviaar, orgaanvlees, maatjes en ik zal nog wel enkele zaken vergeten. Suikerhoudende frisdranken laat ik ook aan mij voorbij gaan, eigenlijk drink ik vooral Spa. Nooit willen eten, in Vietnam en dergelijke landen in antibiotica gekweekte vis Pangasius en dergelijke. Voila denk ik dan. |
Citaat:
Ik lust graag spruitjes. Ok, dan maar fritjes van pastinaak maken ... |
Bloedworst, de geur alleen al
Verder maak je me niet blij met kreeft: veel gepruts en het heeft gewoon géén smaak Sprinkhaan is ook overrated maar wordt hier gelukkig niet veel geserveerd. |
Citaat:
|
Citaat:
Bij mama at ik ze niet. Maar die van mijn echtgenote zijn een waar genoegen. |
Sojaburger.
|
Citaat:
|
Citaat:
Echte bloedworsten, niet die in een synthetisch velleke, maar in echte varkensdarmen. |
Schijt aan rooi kolen (raw of gekookt) en appelmoes uit de pot !!
Quick , McDonalds en nog van zulke leukertjes !! Donuts , baklava , jakkes , zo zoet , niet te freeeeeteuh !! Chocolade , ik lust het werkelijk niet !! |
Kapsalon, 1st post :p
|
Wat ik in geen geval meer wil eten:
- Foie gras, dat is een klomp vet van een zieke lever dat werd bekomen door het folteren van dieren; -Bloedworst. De consumptie van dat geronnen bloed vind ik ronduit walgelijk. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be