![]() |
Welke partijvoorzitters moeten verdwijnen ?
Ik steek van wal :
Vlaanderen : - Van Grieken Wallonie : - Bouchez |
Ik denk niet dat deze draad veel gaat bijdragen aan een politieke discussie.
Dat is heel proper gezegd, want de waarheid onverbloemd vertellen, zou grote gevolgen kunnen hebben voor mijn forum-account. |
Citaat:
Het kan ook zijn dat je een partij ziet zitten maar de voorzitter niet kan luchten hé. |
Wat bedoel je dan met verdwijnen? Echt gaan elimineren of?
|
Dat moeten de leden van die partijen uitmaken.
|
Citaat:
Ik heb er momenteel geen problemen mee. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Van Grieken is een excellent partijvoorzitter. Hij belichaamt aar zijn partij voor staat en daarom vind ik hem onuitstaanbaar. Maar als voorzitter helemaal op zijn plaats.
|
Allemaal, het zijn politici.
|
Ik ben van mening dat men géén spelletje namen noemen moet gaan spelen bij de vraag "welke partijvoorzitters moeten verdwijnen"
Misschien zijn er wel bij die het 'goed' doen. Misschien zijn er bij die men beter de deur zou wijzen? In de meeste van de gevallen zijn zij zover gekomen om dat zij gekozen zijn door 'het volk' zelf. Bij de vraagstelling "welke partijvoorzitters politici/politica's moeten verdwijnen" zou eerst moeten nagegaan worden of zij hun taken naar behoren doen of gedaan hebben, of zich alleen maar hebben zitten verrijken? Bepaalde zaken die ineens van radiostilte genieten [rakel ik als voorbeeld even Sihame El Kaouakibi (Open VLD) even op] Wie waren daar allemaal bij betrokken en zou men de deur kunnen wijzen wegens hun inmenging in de zaak? Misschien kijk ik wel teveel naar "The Blacklist" :-D |
Citaat:
De ene keer is hij voor homorechten maar de andere keer steunt hij buitenlandse medestanders die tegen homorechten zijn. De ene keer steunt hij verregaande maatregelen om Covid tegen te gaan, zoals de meeste Vlamingen, de andere keer steunt hij antivaxxers om ook daar weer eens een bocht te nemen als blijkt dat het vooral allochtonen zijn die zich niet laten vaccineren. |
Citaat:
Voor Vlaams Belang-kiezers, is Van Grieken namelijk een perfecte voorzitter. Henri1 slaagt er dus zelf niet in onderscheid te maken tussen partij en voorzitter. |
Citaat:
|
Citaat:
Dan is het vrij eenvoudig: alle partijvoorzitters van een partij die zich niet met alle mogelijke middelen verzet heeft tegen de liberticide maatregelen vorig jaar, moeten bengelen he ! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat een partij. |
Citaat:
Bon.... Moeten er nog lantaarnpalen zijn ? :lol: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be