![]() |
Jan Jambon geeft verzet tegen coronapas (tijdelijk) op.
Eindelijk, Vlaanderen/Belgie dreigde een antivaxxland te worden tussen Frankrijk en Nederland.
https://www.demorgen.be/nieuws/minis...jzen~b535a74d/ Citaat:
|
Citaat:
Met 90% waarom dan nog een pas ? Gewoon om die 10 % te kloten, want die gaan toch niet toegeven. Pure pestmaatregel. |
Citaat:
|
Het voordeel is wel dat ze nu de schuld voor een uitbraak niet meer kunnen steken op een vaxxvrij persoon.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb het gevoel, als ik de media volg, dat we warm worden gemaakt voor een coronapas. Op z'n Belgisch wordt er gekeken naar wat in andere landen gebeurt, ook al wordt het tijdelijk karakter benadrukt. Heb je Vandamme daarjuist gehoord ? Ik ben benieuwd naar wat bij het volgende comité uit de bus komt. Ik vrees, godgeklaagd. |
Ik lees dit:
Citaat:
Er is geen enkele sanitaire reden waarom zo'n pas ergens verplicht zou moeten moeten worden, enkel politiek en/of principiële redenen. |
Citaat:
|
Citaat:
Aangezien er minder niet gevaccineerden dan gevaccinneerden zijn lijkt het me gemakkelijker om de niet gevaccineerden een merkteken te geven, een gele ster of zo. |
Citaat:
Wat willen ze weer? Laat de mensen gewoon gerust. Weer wat aandachtzoekerij. Dat ze eens aan hun eigen ziekte sterven. Breinrot.... |
Weet je nog dat aangekleed aapje dat we hadden getraind, kon bijna een paard rijden en een pijl afschieten.
Voor geld danst de beer. Laat het nu gewoon rusten.... Speciaal was het niet. |
Wanneer ramt HLN eindelijk een kogel door hun kop vanwege breinrot? Stront krant.
|
Citaat:
Veel verschil is er trouwens niet, en uiteindelijk, eens de gewoonte en de infrastructuur er is, is het een kleinigheidje om van "dokter" "imam" te maken om uw certificaatje af te geven he. Nu, ik kan begrijpen dat mensen als jij graag zo een pasje willen, want dat is het enige dat zal overblijven van het gevaccineer he, een pasje. Dat iedereen fier zal tonen tegen dat de vaccins totaal niks meer doen. Op sanitair vlak bedoel ik. Op maatschappelijk vlak hebben ze enorm veel (kapot) gedaan. |
De windzakken aan de kust zijn constanter van richting dan Jambon.
|
Citaat:
|
Citaat:
- aantal doden - virus uitroeien - aantal besmettingen - 70% vaccinatie volwassenen - 80% vaccinatie - 100% vaccinatie - Delta variant - 3e booster - covid pas - zware griep door maatregelen - andere ziektes door maatregelen - Mu variant - 4e booster - nieuwe vaccins - ... Het blijft maar duren |
Citaat:
Citaat:
|
Grappig als je de minister van gezondheid hoort zeggen tegen de minister van binnenlandse zaken dat de coronapas geen enkele sanitaire waarde heeft en enkel dient om de mensen onder druk te zetten om zich te laten vaccineren. Je moet wel een beetje Hebreeuws kennen.
https://www.linkedin.com/posts/hak-v...494070272-aANb |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be