![]() |
De grote 911 topic
Draadje voor bewonderaars van de meest authentieke onder de Porsches. Bij mij ligt o.a. de 930 turbo Rik Ringers mee aan de basis van mijn voorliefde voor het merk.
|
![]() ![]() |
Toen ik zaterdagmorgen naar de bakker ging stond er ineens een witte Porsche 911 in de straat te blinken die ik nog nooit gezien had, met in grote zwarte cijfers op de voorflank 911. Het was die dag 11 september ofte 9/11. :-)
|
https://www.youtube.com/watch?v=JM_pSi967PY :hondogen:
|
Ik dacht even dat deze draad over 9/11 zou gaan, maar het was duidelijk totaal niet de bedoeling om deze verwarring te veroorzaken ofzo.
|
Lelijke achterkant.
|
Citaat:
Dan veronderstel ik dat je zijne voorkant nog niet gezien hebt. :mrgreen: |
Een kever die ze wat plat gerold hebben :twisted:
|
ik heb er ooit eens eentje gezien, in de jaren 80 natuurlijk want nu zou je daar niet meer mee wegkomen, ...
Zwarte cabrio met appelblauw zeegroen interieur dat was zo cool (op dat moment) Nee nu zou ik nog altijd ne zwarte willen, maar matzwart en gestript tot het absolute minimale, |
Citaat:
|
![]() |
Dat, de 911 en vergelijkbare modellen, is ook de enige de naam Porsche waardig.
|
Ik geloof dat ik er al eens eerder naar verwezen heb maar qua aanpassen is volgende wel één van de beste denk ik.
Gemballa Marsien verhoogt Porsche 911 Turbo S tot pure offroader Nog meer leuks voor de fans van Porsche is te vinden op de site van Gemballa zelf. Gemballa leuks ... Universalia kijkt eens in zijn lege portefeuille en denkt ... dromen mag!! ![]() |
Sportauto's hebben me nooit geboeid. Moesten ze 10 duizend euro kosten zou ik ze nog niet kopen. Als ik dan toch een Porsche zou kiezen is het een Porsche Cayenne.
|
Citaat:
Het is- en blijft een lopende rekening dat type wagens? Technisch gezien blijven het hoogstandjes. |
Citaat:
Mazda MX5 , Lotus Elan, Super7, Exige, ... , Subaru WRC , Mutsubishi EVO Geen Porsche natuurlijk maar pret gegarandeerd. |
Citaat:
![]() U vergat deze pokkedure Audi RSQ8-R (ABT 1 van 125) ![]() |
Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=Gi4Z06IbSek |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be