![]() |
Ik ben verplicht gevaccineerd en na 2 maanden was ik al besmet
Zonder in details te treden. Het onderwerp slaat op mij persoonlijk.
.. Dan maar gebruik maken van het geluk bij het ongeluk door het corona herstelbewijs aan te vragen. Dit om voorlopig de nonsens voor een komende volgende prik nog even wat uit te stellen ? Wie oh wat. Adviezen welkom. |
Uw corona safe ticket wordt elf dagen ingetrokken ... beter niet laten testen ... :-o
|
Citaat:
|
Citaat:
Je bent nu levenslang beschermd (als je tegelijk ook ziek was) dus daar moet je zelf dan maar conclusies van trekken. Elk vaccin heeft een zeker risico, wat ga je nu doen met de boosters en eventuele 6 maandelijkse herhalingen? |
Hou ons over een paar dagen/weken op de hoogte of u op de IC of op het kerkhof ligt.
|
[quote=Hoofdstraat;9774615]Je hebt een jaar geldigheid van het vaccin, dat overtreft nog steeds de geldigheid van een genezing na besmetting die maar 6 maanden is. /QUOTE]
????? Wat heb ik gemist? |
Vanwege reizen heb ik een PCR test moeten doen. Anders was het niet uitgekomen. Voor het overige voel ik mij even kiplekker als altijd.
|
Citaat:
Dat ik levenslang beschermd ben tegen een variant kan ik inkomen maar niet tegen alle komende varianten die nog gaan komen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dit is overigens ook wat je letterlijk ziet gebeuren in Israël. |
Citaat:
|
Citaat:
Zo een beetje zoals de aflaten die de katholieke kerk verkocht in den tijd. |
Citaat:
Niet betreft geldigheid gele pasje. Als de provaxx kardinalen beweren dat de stempel in het gele boekje nog maar 3 maanden geldig is dan verwordt dat de nieuwe norm. |
Citaat:
Dat je al 2 keer positief test zonder ziekte doet me vermoeden dat er veel vals positieven zijn. |
.
|
.
|
Citaat:
Zelf kan ik niet herinneren ooit zware griep te hebben gehad, ik kom dan ook met veel mensen in contact en doe regelmatig drukke beurzen. Tot nu natuurlijk, ik vrees dus wel voor volgende winter. |
Citaat:
Want de uitgedeelde pasjes zijn nu eenmaal hard gecodeerd he. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:35. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be