![]() |
Ik vraag me af.....
Of ik mijn nick niet beter verander in 'slakkenmoordenaar'. Al enkele dagen na elkaar heb ik er 10/20 kapot gestampt.
Zout opgooien is niet smakelijk volgens mijn ervaring. |
Citaat:
Twee keer strooien met een tussenpauze van een goeie week en je bent er een tijdje vanaf. |
Citaat:
"Escargots a la Bourgogne", daar betaal je in een restaurant al gemakkelijk 25 of 30€ voor zes stuks. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar, bijvoorbeeld langs de rand van het terras. Dat is wat ik doe. Het gebeurde al eens dat ik per ongeluk een paar van die beesten doodtrapte op het terras, en dat maakt ferm wat plekken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Adolf in je tuin en je bent er ook vanaf.
|
Citaat:
Die beesten kruipen niet zomaar overal, eigenlijk vraag ik mij af wat die hier komen doen ik heb geen groenten of dergelijke groeien. |
Die huisjesslakken zijn er om u te helpen in de tuin. Die eten enkel dood materiaal. Laat verder wat kippen en parelhoeders los in uw tuin, die vangen en eten slakken. Deze week nog een van onze parelhoeders een huisjesslak zien ontmantelen en opeten.
Baajdeweej, die slakkenkorrels zijn giftig voor katten. Dat wordt in mijn tuin niet gestrooid. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Slakkenmoordenaar....Typisch Vlaams. Als het niet in het kraam past moet het dood.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be