![]() |
Deze epidemie is een epidemie van niet-gevaccineerden aan het worden
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/09...o-vaccinaties/
De Croo is scherp voor niet gevaccineerden. Zij brengen anderen in gevaar. Ik kan niet goed volgen. Brengen niet gevaccineerden gevaccineerden in gevaar ? Waarom moet je als gevaccineerde nog een mondmasker dragen ? Je kan dan dus nog besmettelijke zijn, das waar, maar als de anderen gevaccineerd zijn in uw omgeving op dat moment, wat is dan het probleem ? Voor de rest, niet gevaccineerden die in het ziekenhuis belanden een forse rekening laten betalen. Eens kijken of ze dan nog zo weerspannig gaan zijn. Ik had veel meer vrijheid verwacht en veel sneller door dat vaccin. Dus ik ben daar in teleurgesteld. Nu lijken mij zich een aantal onzinnige maatregelen op te stapelen. In hoeverre zijn degenen die als eerste gevaccineerd waren nog beschermd door dat vaccin bijvoorbeeld. Veel vragen weinig antwoorden. Waarom zit Erika Vlieghe als enige met een mondmasker in de zevende dag ? |
You are welcome
|
Citaat:
Hij zei dat in de ziekenhuizen vooral niet gevaccineerden liggen. Het gevaar zit hem vooral bij overlast door niet gevaccineerde patiënten. Dat is wat ik er van begrepen heb. |
Het is bijzonder merkwaardig dat een eerste minister zoveel pertinent wetenschappelijke nonsens kan blijven debiteren.
Straks gaat hij nog zeggen dat de aarde plat is, en dat zal even gemakkelijk door journalisten geslikt worden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Sterker, iedereen die in het ziekenhuis ligt, en zeker op de IC, brengt dus iemand anders in gevaar. Ik weet het ik maak er een karikatuur van. Maar zolang de IC niet vol ligt zie ik daar niet direct een probleem. Maar langs de andere kant, een simpele maatregel dat een niet gevaccineerde zelf zijn ziekenhuiskosten zou mogen betalen, ik denk dat dan iedereen zich snel laat vaccineren. In ieder geval, zwaar teleurgesteld. Ik had meer van die vaccinaties verwacht. En als Vlieghe gevaccineerd is, dan snap ik niet waarom zij een mondmasker draagt. |
Citaat:
Citaat:
Nee, de waanzin spat er gewoon af. Dat was voor mij van in het begin al duidelijk, maar daarvoor moest je wat inzicht hebben in hoe een epidemie werkt en zo. Maar we hebben het nu empirisch allemaal ondertussen gezien, en toch blijven ze voort doen met hun religieuze zever. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat denken de forumvirologen van de Viruswaanzin-viroloog?
https://hoe-erg-is-corona-echt.be/Thema/Jaar2021 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
2. Vaccinatie vermindert de overdracht met 90%. Dus minder verspreiding van het virus. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dus nogmaals, HOE doen ze dat nu? En waarom is de zorg ondertussen niet opgeschaald? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be