![]() |
Nieuwe eed voor Vlaamse ambtenaren
![]() Bourgeois (N-VA) wil een nieuwe eedformule voor Vlaamse ambtenaren. Nu zwaren die nog altijd trouw aan de koning en de wetten van het Belgische volk. Volgens Bourgeois dateert die formule uit 1831 en is ze achterhaald door de nieuwe federale structuur van België. Daarom wil hij een nieuwe eed waardoor Vlaamse ambtenaren trouw zouden zweren aan de Vlaamse Gemeenschap. Bourgeois wil ook werken aan de integriteit van de Vlaamse ambtenaren om het vertrouwen in de Vlaamse overheid te versterken. bron vrtnieuws.net |
een antwoord op 175jaar belgie :twisted:
|
goed initiaitef
|
We zijn goed op weg.
|
Nu nog de onverwijlde splitsing van BHV en ik vind Bourgeois echt een toffe peer.
|
Citaat:
. |
wat zou yann en co hier op te zeggen hebben.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Schaf dat trouw zweren af. Ik zie mezelf nog geen 'trouw zweren' aan mijn werkgever. Dat middeleeuwse gedoe is zo belachelijk als dat het hypocriet is. Met wat houden onze politici zich eigenlijk bezig vraag ik me af wanneer ik dit allemaal lees.
|
Ik vind die eed voor ambtenaren nog moet?
|
Citaat:
Is het ook gelukt of wordt het onverwijld? |
Citaat:
|
Citaat:
Toffe peet, die gast |
Boerswa heeft al natte dromen : http://www.decensure.net/n/eed.mp3 :twisted:
|
Laat die Boer Swa maar blazen ...
Was hij ook niet degene die ging zorgen voor minimum- en maximumkijkers bij de VRT ? |
Citaat:
|
Happy happy joy joy ! :roll:
De eedaflegging is pure kwatch! Wilt ge vooruitstrevend zijn, schaf dan de eedaflegging af. Krijgt ge uw mandaat, dan moet ge u automatisch verantwoorden aan de regels van het spel. Ik wil echter jullie vreugde om een dooie mus niet beëindigen. :p |
haha...ja inderdaad..
zie ik mezelf al een eed van trouw zweren aan mijn werkgever.....woehaaaaa :-D 8) |
Ik zweer trouw aan Geert Bourgeois, leider der nazis?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be