![]() |
Slangen gooit met boemerangen
Noël Slangen gooit de knuppel in het hoenderhok
Citaat:
Ik heb het al eerder ergens aangehaald: werk aan de winkel voor Unia. Ik ben benieuwd..... Citaat:
|
Anuna heeft het spek aan haar groene groenten.
Who's next? |
Ah heeft die aandachtskleuter zich weer op de grond laten vallen , en is ze weer beginnen janken gelijk een klein kind. Telkens ze dat doet richt ze veel schade aan bij de groene, dus laat haar nog maar een paar keer ter aarde storten terwijl ze met haar knuistjes en voetjes op de grond stampt van razernij.
Dergelijke mensen zouden door hun ouders tegen zichzelf in bescherming genomen moeten worden. Een grote muil opzetten over dingen waar ze niks van begrepen hebben en waar hun onvolgroeide puberbrein nog niet van in staat is om de gevolgen van hun geschreeuw in kaart te brengen. Anunnatje gaat nog wat met de blokskes spelen meiske |
Citaat:
Denken kinderen soms dat ze dommer gaan worden naarmate ze ouder worden? Hoe werkt dat? |
Citaat:
|
Citaat:
ze willen hip zijn, en lesbo, hetro of trans is out dus zijn ze maar non binair, of hoe dat beest tegenwoordig ook mag heten. Het zijn gewoon aandachtshoeren met een hoek af. vroeger staken ze die in de kolonie in Geel of werden die opgesloten in een psychiatrische kliniek waar ze geen kwaad konden nu loopt dat allemaal vrij los. |
Groen kaalgeplukt ?
Groen had net kiezers moeten winnen als haar klimaatmarsen succesvol waren geweest. Dat waren ze niet. Anuna snapt zelf niks van de klimaatopwarming. Die reageert enkel maar op wat ze leest in groene pamfletten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De vraag is wel: wie is nu de kleuter? Anuna of de klimaatontkenners? |
Ik snap de titel van de draad niet zo goed.
Volgens mij is de enige die hier met boemerangen gooit niemand minder dan Anuna zelf. |
Citaat:
|
Citaat:
Zelf snapt ze er de ballen van, wij hier in europa gaan door massaal op elentriek te gaan rijden (die in biomassa centrales en bruinkooldingens moet opgewerkt worden omdat er anders niet genoeg is) de wereld eens gaan redden van de opwarming. kom kom zo een simplistisch denkpatroon is zelf voor de gemiddelde groene klimaatvolgeling ver onder zijn/haar/ikweethetzelfniet zijn niveau. Denk daar nu eens logisch over na, en kom dan eens af met degelijke onderbouwde oplossingen die realistisch zijn ik beloof u dat ik u dan niet ga uitlachen. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Iemand moet ergens beginnen. Net zoals Musk begonnen is met zijn elektrische wagens. Niemand geloofde er echt in. En zie nu. Zo ook Anuna. Heel moedig wat ze doet. De uitspraak van Anuna over Verhulst? Verhulst heeft wel een minder flatterende uitspraak gedaan over Anuna in verband met de partij 'Groen'. Te verwachten dat hij dan een boemerang terugkrijgt. Dus waar klaagt Slangen dan over (diezelfde Slangen, die soms ook niet verlegen is om een boute uitspraak)? Eén voorbeeldje maar in dit verband: “Communicatiedeskundige Noël Slangen heeft spijt van zijn belediging aan het adres van Paul Tant (CVP). Desondanks wil hij zich niet verontschuldigen tegenover de voltallige dioxinecommissie. Het Vlaams Blok dient vandaag een klacht in tegen de pr-adviseur van premier-Verhofstadt wegens smaad, een schending van de wet op het parlementair onderzoek.” |
Citaat:
|
Citaat:
Het is leuk om te zien dat hetzelfde politiek correcte soort mekaar de boemerang in het gezicht flikkert. Nogmaals. Deze draad gaat NIET over het klimaat maar over de dubbelhartigheid en onverdraagzaamheid van het uithangbord van de groene dictators. |
Citaat:
|
Citaat:
Want ik hoor enkel 'We moeten iets doen aan het klimaat' maar niet wat we moeten doen. Het kan niet de bedoeling zijn om terug te gaan naar paard en kar. |
Citaat:
Vergelijkbaar met de pro vaccinatieacties op scholen en naar studenten toe om het toch maar te doen, ook als het tegen de wil van je ouders is. Zelfs het ouderlijk gezag en het voogdijrecht halen ze onderuit... Niet verwonderlijk in een tijd waarin kinderen en jongeren wordt wijs gemaakt dat ALLE gezag uit den boze is. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be