![]() |
Heb je de VB-app al op je smartphone staan?
Heb je de VB-app al op je smartphone staan?
|
Als het helpt minder door VB betaalde advertenties op facebook te zien kan ik het alleen maar aanmoedigen.
Het favoriete kanaal van ISIS is Telegram. Dat werd gebruikt om o.a. de aanslagen in Parijs en Brussel te coördineren. Ik zou er dus niet van verschieten dat er nog meer terreurgroepen en andere radicale wacko's gaan oproepen dat kanaal te gebruiken. Maar het VB gaat dan weer voor de eigen app. |
1 Bijlage(n)
Citaat:
Dit gezegd zijnde, hier de eerste advertentie die ik nu op Facebook te zien krijg: Bijlage 114894 |
Citaat:
Al ben ik bang dat veel volgers gewoon die app gaan installeren en ongefilterd het nieuws gaan slikken. De meeste mensen geloven toch alles wat binnen hun eigen gedachtegang past. En niet enkel VB'ers trouwens. De Morgen en VRT is er ook een krak in. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Heb er al het vertrouwen in. |
Citaat:
|
Ja, ik volg ook GROEN! en PS en co...
Meer info is nooit weg. Info op voorhand al uitsluiten vanwege de auteur is dom. Info op voorhand al uitsluiten vanwege de eigen vooringenomenheid is nog dommer... |
Citaat:
|
Ja, werkt prima trouwens. Andere partijen zouden het ook moeten doen.
|
Citaat:
|
Citaat:
How low can you go ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat zou ik moeten met de VB-app op mijn telefoon?
Enkel het noodzakelijke en het handige staat daar op |
Alhoewel....
Wellicht krijg je dan met dezelfde gabbers te maken als hier op het forum. Geen zin om alles op 2 plaatsen te gaan intikken. |
Ik wist niet dat het bestond, voor de lol eens afgeladen. Lijkt niet slecht te werken.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be