![]() |
Pfizer vaccin veilig en effectient (in 3x lagere dosis) bij 5-11 jarigen.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210920_94139273
Citaat:
|
in een paar maand zitten ze aan 0-5
ze moeten die overschot vaccins toch ergens kwijtraken |
Zoals voordien al vermeld: dit is als medicatie tegen alzheimer toedienen aan 5-jarige kinderen. Compleet nutteloos.
|
Citaat:
Als ze nu nog een middel zouden uitvinden tegen alzheimer en parkinson bij kinderen dan zou de wereld nog zoveel mooier worden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wie heeft Pfizer moeten omleggen of betaald om dit te verkrijgen?
|
Citaat:
Ah is dat dan de bedoeling denk je om op die leeftijd ook te vaccineren ? Ik dacht dat het was om onbeschermde gevaccineerden te beschermen door ongevaccineerde in te spuiten met hetzelfde beschermende middel :-D |
Citaat:
|
Citaat:
|
https://www.zerohedge.com/news/2021-...accine-related
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
. |
Citaat:
Je bericht is uiterst populistisch. Goed voor aan de toog op een late avond, maar daarmee is het dan ook wel gezegd. |
Citaat:
U bent de enigste dokter van de ongeveer 25.000 (dat aantal vermoed ik op basis van een ver geheugen) die dat zegt, maar u hebt zeker gelijk. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik zit hier op een discussie forum om iets bij te leren he. Ik kan door middel van argumentatie op een ander gedacht gebracht worden, maar niet op basis van een statement als "het is zo omdat ik zeg dat het zo is". Dus concreet nu: wat hebben we hierbij te winnen? Zoals hierboven al gevraagd: Citaat:
|
Citaat:
Al toon je hem 100 keer de harde cijfers, al duw je hem 100 keer met de neus op de feiten, de dag nadien komt hij gewoon weer met dezelfde onzin af. Verloren moeite voor een verloren ziel. |
Citaat:
|
Citaat:
De universitaire medische wereld in de UK is geen voorstander van vaccins tot 18 jaar en raden het zelfs af. Ik voel me in goed gezelschap. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be