Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Coronacrisis (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=225)
-   -   Pfizer vaccin veilig en effectient (in 3x lagere dosis) bij 5-11 jarigen. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=260966)

Dadeemelee 20 september 2021 15:28

Pfizer vaccin veilig en effectient (in 3x lagere dosis) bij 5-11 jarigen.

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210920_94139273

Citaat:

Net als bij personen ouder dan twaalf zullen kinderen tussen vijf en elf twee doses van het coronavaccin toegediend moeten krijgen, met een interval van 21 dagen. De dosis ligt met 10 µg wel drie keer lager dan die die tot nog toe werd toegediend bij 12-plussers.

Beide bedrijven hebben ook nog twee andere deelstudies lopen: bij kinderen tussen twee en vijf jaar én kinderen tussen zes maanden en twee jaar. Die resultaten worden tegen het laatste kwartaal verwacht.

Aenigma 20 september 2021 15:33

in een paar maand zitten ze aan 0-5
ze moeten die overschot vaccins toch ergens kwijtraken

alpina 20 september 2021 15:33

Zoals voordien al vermeld: dit is als medicatie tegen alzheimer toedienen aan 5-jarige kinderen. Compleet nutteloos.

Rapture 20 september 2021 15:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9776789)

Eindelijk kunnen de kinderen terug vrij ademhalen en zullen ze niet meer ziek worden of sterven aan corona.

Als ze nu nog een middel zouden uitvinden tegen alzheimer en parkinson bij kinderen dan zou de wereld nog zoveel mooier worden.

patrickve 20 september 2021 15:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rapture (Bericht 9776806)
Eindelijk kunnen de kinderen terug vrij ademhalen en zullen ze niet meer ziek worden of sterven aan corona.

Als ze nu nog een middel zouden uitvinden tegen alzheimer en parkinson bij kinderen dan zou de wereld nog zoveel mooier worden.

Inderdaad, een mens kan niet veilig genoeg zijn met zijn kinderen he. Als je aan die bergen kinderlijken denkt die ze elke week bij de scholen dumpten, gaat het toch een opluchting zijn dat die boelekes nu eindelijk gaan overleven zie.

patrickve 20 september 2021 15:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9776789)

Met hoeveel is de dodelijkheid van covid nu verminderd bij die kinderen ? Hebben ze dat ook gezien in hun test ?

Hoofdstraat 20 september 2021 16:24

Wie heeft Pfizer moeten omleggen of betaald om dit te verkrijgen?

StV 20 september 2021 16:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9776817)
Met hoeveel is de dodelijkheid van covid nu verminderd bij die kinderen ? Hebben ze dat ook gezien in hun test ?

:-D :thumbsup:

Ah is dat dan de bedoeling denk je om op die leeftijd ook te vaccineren ?
Ik dacht dat het was om onbeschermde gevaccineerden te beschermen door ongevaccineerde in te spuiten met hetzelfde beschermende middel :-D

Hoofdstraat 20 september 2021 16:26

Citaat:

Dat is niet eens meetbaar bij die groep kinderen, ik begrijp echt niet hoe ze dit geflikt hebben. Hun fucking vaccin voorkomt niet eens besmettingen dus het heeft hoedanook geen nut. 8O

morte-vivante 20 september 2021 16:30

Citaat:

natuurlijk niet, efficaciteit was geen primair eindpunt

Reverberation 20 september 2021 16:38

https://www.zerohedge.com/news/2021-...accine-related

Citaat:

In a stark admission which has been drowned out by attempts to make the panels decision reflect well upon the Biden administration, an FDA Center for Biologics Evaluation and Research advisory panel discussion declared that the risk of myocarditis being higher than COVID-19 in males under the age of 40. The assertion was predicated upon public health claims data cited by Dr. Doran Fink of the FDA, who implored Pfizer to take a greater initiative to examine this very issue. Given this profound point of demarcation, this topic of discussion during the FDA advisory panel's meeting offers greater insight into the limited scope of the authorization of booster shots.

Dadeemelee 20 september 2021 17:36

Citaat:

Kinderen inenten is om de verspreiding in te perken en dat weet jij ook. ;-)

Hoofdstraat 20 september 2021 17:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9776917)

Enkele maanden dan toch. Come on, zelfs jij moet toch de totale dwaasheid hiervan inzien.

.

De schoofzak 20 september 2021 17:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Aenigma (Bericht 9776795)
in een paar maand zitten ze aan 0-5
ze moeten die overschot vaccins toch ergens kwijtraken

Zijn die miljarden volwassen Afrikanen en Aziaten al ingeënt dan?

Je bericht is uiterst populistisch. Goed voor aan de toog op een late avond, maar daarmee is het dan ook wel gezegd.

De schoofzak 20 september 2021 17:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alpina (Bericht 9776796)
Zoals voordien al vermeld: dit is als medicatie tegen alzheimer toedienen aan 5-jarige kinderen. Compleet nutteloos.

Ja dokter.
U bent de enigste dokter van de ongeveer 25.000 (dat aantal vermoed ik op basis van een ver geheugen) die dat zegt, maar u hebt zeker gelijk.

De schoofzak 20 september 2021 17:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat (Bericht 9776856)
Dat is niet eens meetbaar bij die groep kinderen, ik begrijp echt niet hoe ze dit geflikt hebben. Hun fucking vaccin voorkomt niet eens besmettingen dus het heeft hoedanook geen nut. 8O

Hetzelfde als vorig bericht, ook voor u beste dokter.

alpina 20 september 2021 18:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 9776945)
Ja dokter.
U bent de enigste dokter van de ongeveer 25.000 (dat aantal vermoed ik op basis van een ver geheugen) die dat zegt, maar u hebt zeker gelijk.

Een autoriteitsargument dat geeneens een verwijzing geeft naar de autoriteit (waar komen die 25.00 vandaan?). Proficiat!

Ik zit hier op een discussie forum om iets bij te leren he. Ik kan door middel van argumentatie op een ander gedacht gebracht worden, maar niet op basis van een statement als "het is zo omdat ik zeg dat het zo is".

Dus concreet nu: wat hebben we hierbij te winnen? Zoals hierboven al gevraagd:
Citaat:

Met hoeveel is de dodelijkheid van covid nu verminderd bij die kinderen ?

denkimi 20 september 2021 18:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alpina (Bericht 9776965)
Ik zit hier op een discussie forum om iets bij te leren he.

Jij en ik misschien, maar schoof niet.

Al toon je hem 100 keer de harde cijfers, al duw je hem 100 keer met de neus op de feiten, de dag nadien komt hij gewoon weer met dezelfde onzin af.

Verloren moeite voor een verloren ziel.

Oma 20 september 2021 18:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9776917)

Daar zouden vaccins voor dienen, geen gentherapie van slagers die ook nog eens hun eigen vlees goedkeuren om te kunnen slijten aan dummies die nog steeds niet weten dat kinderen geen last hebben van dat stoute coronavirus.

Hoofdstraat 20 september 2021 19:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 9776947)
Hetzelfde als vorig bericht, ook voor u beste dokter.

Heb je het wel al eens gevraagd aan je eigen dokter hoe die erover denkt?

De universitaire medische wereld in de UK is geen voorstander van vaccins tot 18 jaar en raden het zelfs af. Ik voel me in goed gezelschap.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be