![]() |
Loonverlies voor zieke Vlaamse parlementsleden op komst
Citaat:
Heel wat gepensioneerden hebben 1/3de van wat deze bewezen oplichtster aan loon PLUS onkostenvergoeding mag houden. De bevolking zal content zijn met de 'straf" die El Kaouakibi moet ondergaan. |
1) Als je niet wil dat iemand parlementslid is, stem dan op een ander.
2) Bijgevolg, de enigen die gekwalificeerd zijn om een parlementslid te beoordelen, zijn degenen die er op gestemd hebben. 3) Waarom al die heisa om een paar duizend euro? Dit lijkt me gewoon absurd theater. Terwijl we bezig zijn met centen, proberen de walen honderden miljoenen extra uit onze portemonnee te stelen. 4) Als populisme slecht is, waarom probeert iedereen dan zijn wagonnetje aan de PVDA populisme locomotief te hangen? |
Citaat:
Het zijn de politieke partijen die hun favorieten op een verkiesbare plaats op de lijst zetten! WIE kiezen NIET onze "vertegenwoordigers"! Zij vertegenwoordigen trouwens NIET de bevolking maar hun partij! Leg mij anders eens hoe compleet NIET-verkozen opvolgers in het parlement geraken. |
Citaat:
|
Het gaat hoogtijd worden dat er in de 'Pak de Poen Show' van de politieke wereld, stevig word gesnoeid.
|
Citaat:
De bevolking zal content zijn. |
Citaat:
|
Nu nog het absenteïsme aanpakken.
|
Citaat:
Wanneer begint haar proces? |
Citaat:
|
Citaat:
Dus doofpot & radiostilte. Of er ooit een proces over zal beginnen dat lijkt mij twijfelachtig want zou zij kunnen dreigen met: pas op politici als ik mijn mondje open doe? |
Citaat:
Nee, volle bak loon trekken en ondertussen niet werken. |
Citaat:
Voor verkozenen des volks zou er een toegangsexamen moeten bestaan. We mogen toch verwachten dat ze minstens 2 tallig zijn (en dat is het absolute minimum) Verder mogen we ook verwachten dat ze een aantal basis vereisten hebben. Dat kan breed zijn, ethische princippes, basis princippes van de rechtsgang en economie hebben. |
Citaat:
|
Citaat:
Bij u of bij mij is dat op twee minuten ingevuld en getekend. |
Citaat:
|
Verborgen camera’s ten huize van Madame Sihame El Kaouakibi?
https://www.tscheldt.be/breaking-ver...-el-kaouakibi/ |
Citaat:
Hoe gaat u dan absenteïsme controleren? Het kan best zijn dat iemand die u niet of nooit op Villa Politica ziet veel harder werkt dan zij die op tv komen. |
Citaat:
|
Alweer een leugen in de krant. Die vallen helemaal niet terug op hetzelfde loon als een normale werknemer, want bij een normale werknemer is het bruto loon begrensd tot pakweg 2500 euro bruto per maand.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be