![]() |
Engeland probeerden te bereiken
Kijk van zo een berichtgeving krijg ik het schijt,
waarom schrijven ze gered potverdorie, gewoon de boten uit de zee knallen en ze laten verzuipen is de enige goede oplossing. dat zijn toch geen migranten maar gelukzoekers en terroristen, op de foto erbij weeral allemaal lieverdjes van venten. Citaat:
|
Ik ben niet akkoord met uit zee knallen.
Da's duur, en bezorgt onze arme soldaten trauma's. Neen, selectief doorsturen. Vrouwen, China heeft er behoefte aan. Grote, sterke mannen verkoop je aan Noord Korea. Daar maken ze er snel grote zwakke mannen van. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar als het er teveel worden dan passen ze uiteraard. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Herinner u de beelden op TV van kindjes met ronde buikjes die 'opgevreten' werden door een hoop vliegen. Dan begonnen de wedstrijden en de stortingen om die mensen te helpen ... Of die gekregen gelden ook daadwerkelijk gebruikt werden om hun eigen streek/land terug met op te bouwen dat lijkt mij wreed twijgfelachtig. :roll: Kan de EU deze 'volksverschuiving(en)' nog wel aan is dan de hamvraag? |
Citaat:
|
Citaat:
Maar heb vroeger eens het genoegen gehad in Zeebrugge, die vrouwen, die garnalen pelden en betaald werden per gepelde kilo aan het werk gezien. Dat ging vooruit hoor. ;-) |
Citaat:
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/08...rnalen-pellen/ |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be