![]() |
Waarom je zo weinig hoort van antivaxxers die spijt hebben
ze zijn dood
|
Moet je daar weeral een nieuwe draad voor opzetten?
|
Citaat:
Bij deze op de negeerlijst, waardeloos. |
|
Citaat:
Nog tips voor self-brainwashing? Oh wacht negeerlijst, we gaan het nooit weten. :lol: |
Citaat:
|
|
Citaat:
Steek uw vaccin in uw kont :cheer: |
Citaat:
Antivaxxer profile: ![]() |
Citaat:
|
Ik heb er toch 1 gevonden, een antivaxxer met spijt : :-D
|
Citaat:
Wil je nu beweren dat iedereen die zich niet laat vaccineren en covid-19 oploopt eraan sterft ? Want vorig jaar eind december hadden we in totaal zo'n 650.000 besmettingen gehad in België en dat waren allemaal "antivaxxers" aangezien het eerste vaccin pas beschikbaar was in januari. Dus zouden die allemaal moeten dood zijn ? :-D |
Citaat:
https://forum.politics.be/showthread...260580&page=16 Citaat:
|
Citaat:
Men ziet dat hier ook op het forum. Massapsychose... |
Citaat:
Of misschien een besef van de foute keuze gemaakt te hebben en in een soort zelfhypnose door het opzeggen van diverse mantra's. |
"Zij die het hardst zeuren over de maatregelen tegen COVID-19 zijn ook de reden dat ze er nog zijn." ( IJSBOER.
Om even Patrickve erbij te halen. Het zijn juist de maatregelaars die ervoor zorgen dat de maatregelen er nog zijn. Dit virus wordt gewoon opgeklopt tot proporties die het eigenlijk niet heeft. Mug - olifant. |
Ik blijf mij nog altijd afvragen of het vaccin(s) die men weet op te dringen wel enig nut hebben daar men al aan de derde prik toe is, binnenkort misschien een vierde zelfs?
Werkt dat spul wel en wat zit er eigenlijk in die spuitjes? Enkele mythes ... Zit er een microchip in het coronavaccin of verandert een prik uw DNA? Viroloog Johan Neyts houdt enkele mythes tegen het licht Te ver gezocht dat van die microchips of te science-fiction achtig? :roll: ![]() |
Wat is een antivaxer met spijt ?
Een vaxer met spijt die zich bekeerd heeft tot antivaxer ? |
Citaat:
Of gaat ge dat vertellen aan mijn kennis die meer dan een half jaar in het ziekenhuis lag. En er zo erg aan toe was dat hij liever zou sterven. Wilt gij uw leven als 'voor corona nog altijd heel gezonde en kwieke' pas gepensioneerde opgeven voor een 'mug'? |
Citaat:
Eerst bekijken, dan reageren. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be