![]() |
Fanatieke antivaxers: twee soorten
Vraagje aan de antivaxers: welke soort ben jij? Een voortrekker of een volger?
Uit DS: Citaat:
|
Dat commentaar is evengoed van toepassing op vaxxers he (ttz, mensen die fanatiek willen dat anderen geneesmiddelen pakken).
|
Geen idee wie deze clochard nu weer is.
|
Citaat:
Ge highlight de verkeerde dingen in het citaat :) Highlight beter - het opgedrongen gedachtengoed van de mainstreammedia. Ze steken het zelfs nimeer weg ;-) Mijn interpretatie van dit citaat: Degene die we niet kunnen overtuigen om te plooien, gaan we geen stem geven want ze hebben teveel logische argumenten. Degene die angstig zijn kunnen we nog indoctrineren. Ik mag ook geen namen noemen want DS zou kunnen worden voor de rechtbank getrokken voor eerroof. There you go. |
Citaat:
Citaat:
Er mag uiteindelijk nog gediscussieerd worden. |
Citaat:
|
Waartoe reken je de strekking 'ik vind het coronavirus te banaal en te ongevaarlijk om er enige aandacht aan te besteden, dus ik voel geen behoefte om mij er tegen laten in te enten, of het vaccin nu goed of slecht is' ?
Het is ook niet omdat u een fantastische stofzuiger aan mijn deur staat op te dringen, dat ik mij verplicht moet voelen om hem te kopen. Ik heb wel iets tegen opdringerige types ... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Voortrekker of volger, voor mijn part doet iedereen wat hij wil. En ik wens die keuze voor mezelf ook te hebben. Wil je u laten vaccineren? Ga uw gang, al was het alle dagen. Maar laat me gerust als ik het niet wil.
|
Citaat:
Typisch "Belgische vrijheid", dus. |
Citaat:
Typisch "Belgische vrijheid", dus. |
Citaat:
|
Citaat:
alles voor de segregatie. |
Citaat:
Met uw pasje in de hand komt ge door gans het land. 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb inderdaad geen pasje. Jij wel? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be