![]() |
fanatieke vaxxers, slechts 1 soort.
Namelijk, een slechte soort.
met bange mensen heb ik geen probleem. |
Citaat:
|
Citaat:
Denk maar aan wat Stalin deed met z’n apologisten. Maar, zie mijn handtekening. Ik ben tegen kamp 3. Al ga je elke oneven week een dag aan een chemisch infuus liggen, doe maar, maar ik doe niet mee. |
Citaat:
Een kind met epilepsie haar medicijn afpakken, behandeling van een zeldzame ziekte voor amper tiental kinderen niet terugbetalen en veel meer van zulke gevallen; getuigen geen solidariteit vanuit de politiek. Nu ze zichzelf kunnen verrijken en nieuw speelgoed kunnen uitrollen zijn ze plots over solidair en beschermen ze ons tegen “foute informatie”. Ze ne ké oe laat dat is? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
7 berichten, en al twee verwijzingen naar regimes die miljoenen doden veroorzaakten.
Dikke proficiat. |
Citaat:
|
Citaat:
|
1 soort fanatieke vaxxers, de fascistische soort. Hun wil is wet.
|
Het is toch echt wel te hopen dat die vaccins massasterfte gaan veroorzaken he... het ziet er voorlopig niet goed uit, maar de kans op een mooie en minder drukke wereld blijft bestaan.
|
Citaat:
|
Citaat:
En ze hebben er zelf voor gekozen (na géén dwang, zachte dwang, groepsdwang of regelrechte chantage, want dus niet "verplicht"......:-D:-D:-D:-D) |
anti-vaxxers moeten de soylent green award krijgen
|
Volgens de officiële (geminimaliseerde) cijfers van EMA/EudraVigilance zijn tot 25 september door de covid-19 vaccinaties 26.041 mensen overleden en is de gezondheid van bijna 2,5 miljoen mensen beschadigd, van wie 1.176.130 ernstig en/of chronisch met blijvende handicaps.
Gelukkig hebben ze zich allen laten vaccineren om te vermijden dat ze met 0,15% kans door covid zouden doodgaan en om te mogen reizen of nog een pint te mogen gaan drinken. Voor deze sheeple was de vaccinatie alvast erger dan de kwaal. :roll: |
Citaat:
Hoeveel % van de niet-gevaccineerden is nu al dood? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben zelf niet gevaccineerd maar ik zou hopen dat de gevaccineerden, gaande van mij eigen pa, een heleboel kennissen en vrienden,...dood zouden vallen? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be