Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Coronacrisis (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=225)
-   -   fanatieke vaxxers, slechts 1 soort. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=261093)

gunter5148 29 september 2021 17:10

fanatieke vaxxers, slechts 1 soort.

Namelijk, een slechte soort.
met bange mensen heb ik geen probleem.

Erw 29 september 2021 21:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 (Bericht 9783311)
Namelijk, een slechte soort.
met bange mensen heb ik geen probleem.

Dat zelfuitgeroepen "vaxersclubje" van 5 man en een peerdekop dat anderen wil dwingen, wendt zich voor als het geheel van alle gevaccineerden.

gunter5148 29 september 2021 21:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Erw (Bericht 9783452)
Dat zelfuitgeroepen "vaxersclubje" van 5 man en een peerdekop dat anderen wil dwingen, wendt zich voor als het geheel van alle gevaccineerden.

Zich aanschurken tegen de autoriteit, omdat ze denken dat ze dan “veilig” zijn voor aanvallen van deze autoriteit.
Denk maar aan wat Stalin deed met z’n apologisten.

Maar, zie mijn handtekening. Ik ben tegen kamp 3. Al ga je elke oneven week een dag aan een chemisch infuus liggen, doe maar, maar ik doe niet mee.

CUFI 29 september 2021 21:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 (Bericht 9783454)
Zich aanschurken tegen de autoriteit, omdat ze denken dat ze dan “veilig” zijn voor aanvallen van deze autoriteit.
Denk maar aan wat Stalin deed met z’n apologisten.

Maar, zie mijn handtekening. Ik ben tegen kamp 3. Al ga je elke oneven week een dag aan een chemisch infuus liggen, doe maar, maar ik doe niet mee.

Het is gewoon te doorzichtig.
Een kind met epilepsie haar medicijn afpakken, behandeling van een zeldzame ziekte voor amper tiental kinderen niet terugbetalen en veel meer van zulke gevallen; getuigen geen solidariteit vanuit de politiek.
Nu ze zichzelf kunnen verrijken en nieuw speelgoed kunnen uitrollen zijn ze plots over solidair en beschermen ze ons tegen “foute informatie”.
Ze ne ké oe laat dat is?

De schoofzak 30 september 2021 16:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Erw (Bericht 9783452)

Ik hoor en lees nochtans dat er wel wat beweegt hoor.

gunter5148 30 september 2021 16:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 9783956)

ik wil ni weten wat er in u beweegt. :twisted:

patrickve 1 oktober 2021 04:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 9783956)

In nazi Duitsland bewoog er ook vanalles he.

De schoofzak 1 oktober 2021 09:37

7 berichten, en al twee verwijzingen naar regimes die miljoenen doden veroorzaakten.

Dikke proficiat.

patrickve 1 oktober 2021 10:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 9784277)
7 berichten, en al twee verwijzingen naar regimes die miljoenen doden veroorzaakten.

Maar de corona regimes hebben in het totaal ook het equivalent van miljoenen doden veroorzaakt, als je alle verloren levensjaren bekijkt.

Diego Raga 1 oktober 2021 10:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9784327)
Maar de corona regimes hebben in het totaal ook het equivalent van miljoenen doden veroorzaakt, als je alle verloren levensjaren bekijkt.

Nog te zwijgen over de medische schade en doden die gevallen zijn, door de bevolking eerstelijn medicatie te censureren/verbieden.

Skobelev 1 oktober 2021 10:55

1 soort fanatieke vaxxers, de fascistische soort. Hun wil is wet.

HOUZEE ! 1 oktober 2021 10:58

Het is toch echt wel te hopen dat die vaccins massasterfte gaan veroorzaken he... het ziet er voorlopig niet goed uit, maar de kans op een mooie en minder drukke wereld blijft bestaan.

Eduard Khil 1 oktober 2021 11:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! (Bericht 9784387)
Het is toch echt wel te hopen dat die vaccins massasterfte gaan veroorzaken he... het ziet er voorlopig niet goed uit, maar de kans op een mooie en minder drukke wereld blijft bestaan.

Het ziet er voor de achterlijke anti-vaxxers idd zeer slecht uit. De voorspellingen dat de gevaccineerden met bosjes gingen doodvallen blijven uit. Was te verwachten, enkel complete randdebielen, en dat zij ze natuurlijk, die anti-vaxxers, doen dergelijke van de pot gerukte uitspraken :lol:

gunter5148 1 oktober 2021 11:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! (Bericht 9784387)

ne mens mag hopen.

En ze hebben er zelf voor gekozen (na géén dwang, zachte dwang, groepsdwang of regelrechte chantage, want dus niet "verplicht"......:-D:-D:-D:-D)

Eduard Khil 1 oktober 2021 11:40

anti-vaxxers moeten de soylent green award krijgen

Oma 1 oktober 2021 12:45

Volgens de officiële (geminimaliseerde) cijfers van EMA/EudraVigilance zijn tot 25 september door de covid-19 vaccinaties 26.041 mensen overleden en is de gezondheid van bijna 2,5 miljoen mensen beschadigd, van wie 1.176.130 ernstig en/of chronisch met blijvende handicaps.

Gelukkig hebben ze zich allen laten vaccineren om te vermijden dat ze met 0,15% kans door covid zouden doodgaan en om te mogen reizen of nog een pint te mogen gaan drinken.
Voor deze sheeple was de vaccinatie alvast erger dan de kwaal. :roll:

Rapture 1 oktober 2021 12:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 9784401)
Het ziet er voor de achterlijke anti-vaxxers idd zeer slecht uit. De voorspellingen dat de gevaccineerden met bosjes gingen doodvallen blijven uit. Was te verwachten, enkel complete randdebielen, en dat zij ze natuurlijk, die anti-vaxxers, doen dergelijke van de pot gerukte uitspraken :lol:

Idem met de voorspelling dat de niet-gevaccineerden met bosjes gingen neervallen.

Hoeveel % van de niet-gevaccineerden is nu al dood?

quercus 1 oktober 2021 12:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 9784401)

Ze (de anti-vaxxers) geraken steeds meer gefrustreerd omdat hun voorspellingen niet uitkomen. In dat opzicht gaan ze steeds meer gelijken op de Getuigen van Jehova die allemaal zaten te wachten op het einde van de wereld en het laatste oordeel.

quercus 1 oktober 2021 13:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9784327)

Wie heeft levensjaren verloren? Niet de tijdig gevaccineerden. Wel de vele mensen die aan Covid gestorven zijn vooraleer de vaccins verkrijgbaar waren.

Rapture 1 oktober 2021 13:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 9784499)
Ze (de anti-vaxxers) geraken steeds meer gefrustreerd omdat hun voorspellingen niet uitkomen. In dat opzicht gaan ze steeds meer gelijken op de Getuigen van Jehova die allemaal zaten te wachten op het einde van de wereld en het laatste oordeel.

Waarom zouden de 'anti-vaxxers' willen dat alle vaxxers dood gaan?

Ik ben zelf niet gevaccineerd maar ik zou hopen dat de gevaccineerden, gaande van mij eigen pa, een heleboel kennissen en vrienden,...dood zouden vallen?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be