![]() |
Gratis
Laten we elkaar als mensheid gratis helpen.
Enkele leden mogen zich aangesproken voelen en vlierbessensiroop of -tinctuur gratis in ontvangst nemen. Wees er matig mee, gewoon elke dag een paar lepels om sneller van de griep en corona te genezen en als boost voor uw immuunsysteem. Gratis. U biedt? Edit: het tinctuur is wel pas binnen een maand klaar, de siroop is al gereed. |
Citaat:
Vlierbessen Citaat:
Ik vind de mondkapjes ook best handig tegen de gewone verkoudheid/griepaandoening. :twisted: |
Citaat:
Ruilen tegen een potje tinctuur of siroop is ook gratis. |
Er is wel een groot verschil tussen gratis, en voor niets.
In theorie is schoolgaan in België gratis, maar voor velen was het voor niets. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() Het neuspeuteren is er wel met op vooruit gegaan. (alhoewel in deze C-Virus tijden :| ) |
Je kan ook gratis bijbellezingen en gebeden krijgen op aanvraag. Dat is allemaal wel vanop afstand want ik ben een sociaal incapabele Michiel }-)
|
ik bied een gratis anti-vax vax aan, nl een spuit lucht recht in de aders
|
Citaat:
Als de afstand groot genoeg is (pakweg minstens 10km) mag je voor mij zo wel eens een bijbellezing op afstand houden. Vanavond na 19u zou bv perfect passen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb eens tegen mijn haag gepist en toen is m gestopt. toch geen natte voeten he CUFI ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Mijn werelds vlees is een magneet for trouble. |
Citaat:
Volledig onthecht van wat anderen denken, doen of laten. Ge maakt mij zelfs met niets blij. Khebt al zelf compleet naar mijn hand gezet. Mijn beker vloeit zo over dat de leegte ervan pure winst zou zijn. Als het van mij afhing, er stond hier morgen een container om alles materieel op te smijten om op drift te slagen in de pure natuur. Maar het simpele pure leven is zo simpel niet meer :) Deze wereld is reeds veroordeeld en alleen de volgende zal er toedoen. |
Citaat:
klaargemaakt uit onze eigen tuin !!!! 15 minuten later , GRATIS en voor NIETS .... ![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Aan de liefhebbende medemens: Ik bied GRATIS en a volonté pakskes slaag aan , aan de liefhebbende liefhebbers !! :lol: Ik bied GRATIS schoteladvies :-) |
Ik heb een paar boeken in de aanbieding, gratis dus.
- De exorcist - Griezelverhalen (een heerlijk bundeltje ouderwetse korte verhalen, liefst niet lezen net voor het slapen gaan want u doet geen oog toe!) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be