![]() |
Les Témoins de Jéhovah
Gisteren avond stonden ze weer aan mijn deur.
Hoe pakken jullie dit aan ? ![]() |
Vragen of ze koffie willen? :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De laatste keer ben ik duidelijk geweest : "mijnheer, schrap mijn adres in jullie lijsten, kom hier NOOIT meer aanbellen want volgende keer krijg je een emmer koud water over je kop". Nooit meer terug gezien. |
Vest aantrekken voor je de deur opent en dan tegen die mannen zeggen "hoi collega's, ik sta net op het punt om zelf rond te gaan".
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Stel hun de vraag,als god de wereld geschapen heeft,wie heeft god dan geschapen?Succes gegarandeerd.
|
hetzelfde als met anti-vaxxers: een matrak tegen de kop en een spuit lucht in de aderen
|
"Goh, alle respect voor wat jullie doen hoor maar ik ben echt niet geinteresseerd. Maar als je nu eens bij de buren aan gaat bellen weet ik zeker dat je die mensen gaat kunnen overtuigen. Ik hoor ze tegenwoordig steeds vaker over religie en Jehova praten. Ze zijn wel nogal schuchter dus niet te snel opgeven!"
En dan ben ik er weer vanaf. |
Ik heb ze naar de Turkse vzw hier in't dorpscentrum gestuurd.
Nooit meer iets van gehoord. |
Ah komen jullie ook een kelk maagdenbloed drinken in mijn kelder ? Woehaha (Sardonisch lachje)
of gewoon 666 als huisnummer nemen. |
Een 8 tal jaar geleden was de laatste keer ik die gezien heb.
Er werd hardnekkig aangeklopt (geen deurbel), ik doe het slaapkamer raam open en kreeg de leer van Christus aangeboden. Dus begin ik een luidruchtig babbeltje in mijn blote bast. (slaapkamer eerste verdiep, dus niemand kon iets zien onder mijn middenrif) Na 20 minuten waren de meeste buren het wel beu, dus kwamen de soepjurken en kopvoddekes naar buiten. Blijkbaar zijn Jehova's allergisch aan roedelvorming. Sindsdien niet meer gezien. |
Citaat:
|
![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be