![]() |
Hoeveel vraag jij per uur?
Stel, je hebt een antivaxer vriend die graag naar een feestje wil met Covid Safe Ticket.
Hoeveel vraag jij per uur om je GSM met coronacertificaat uit te lenen? Ik vraag het voor een vriend. Die naar een feestje wil. |
Dat coronacertificaat is niet zo erg maar wat met mijn smartphone?
Ik vraag dus minstens 300 €, hij krijgt ze wel terug als hij de telefoon onbeschadigd terugbrengt. |
Citaat:
Niks te "coronacertificaat" uitlenen! Hij heeft de keuze gemaakt om zich niet te laten vaccineren; dan moet hij de gevolgen er maar van dragen. |
Vragen, vragen ... Is het voor een vrouw? Hoe oud is ze?
Ik denk aan twee tarieven: een half uurtje service voor een avond uit; twee uren full service voor een nachtje uit. |
Citaat:
|
Citaat:
Hij wil "weten" of uw covid safe pasje wel een echt is. Hij gaat met zijn "covid safe tester" die gewoon zijn foto apparaat is, uw pasje fotograferen. Dan zegt hij "eh, uw pasje is niet geldig, laat maar, ik doe het niet". En hij heeft nu uw QR code he, waar hij vrolijk een pasje mee kan afdrukken. |
Sommige reacties doen mij denken aan niet zo snuggere mensen die je vertellen dat je makkelijk het verbod om je groententuin te besproeien met roundup kunt omzeilen. Snap je: je eigen teelgrond voor groenten kunnen besproeien met round up ...
Zo zeer manifest ingaan tegen adviezen van onze gezondheidsdiensten ... |
Citaat:
Ik heb geen anti-vaxxer vrienden. |
Citaat:
Maar de vraag is hoeveel jij over hebt om aan vervalsing van officiele documenten deel te nemen. Daar staan immers flinke geldboetes en gevangenisstraffen op. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Op een feestje heb je dat niet nodig. Trouwens, een CST afdrukken op papier kost geen moeite, en als er iemand misbruik van maakt en betrapt wordt dan zeg je gewoon dat hij het gepikt heeft. |
Citaat:
|
Citaat:
Wie zich niet laat vaccineren doet dit uiteindelijk voor eigen rekening. De gevaccineerde ligt daar niet wakker van. |
Citaat:
Iemand die mij m'n CST zou vragen voor een feestje of wat ook maakt zich gewoonweg belachelijk. Ik heb het in ieder geval nog niet meegemaakt. |
Citaat:
punt aan de lijn , en daarmee basta , en kees is klaar !! |
Zelfs mijn GSM leen ik sowieso zelfs niet uit !!
Voor hetzelfde geld maakt de persoon aan wie je dan uitleent er misbruik van ; want in zo'n geval , daar sta je dan voor lul !! |
Citaat:
|
Citaat:
Want hoe zit het met de keuze van een verplichte medische behandeling te moeten ondergaan om deel te kunnen nemen aan een feestje zonder het invasieve van iemand's lichaamlijke integriteit ? En hoe zit het met de discriminerende karakter van een CST waarbij niet-gevacinneerden, die wel een test moeten ondergaan, NIEMAND mogen besmetten terwijl gevaccineerden, die geen test moet doen, WEL IEDEREEN mogen besmetten ? Over welke keuzes heb je het dan ? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be