Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   O drama, o rampspoed (https://forum.politics.be/showthread.php?t=261161)

koe de poing 4 oktober 2021 20:37

O drama, o rampspoed

Facebook, messenger en whatsapp liggen al uren plat en de wereldis nog steeds niet vergaan

:cheer: telegram :cheer:

Libro 4 oktober 2021 20:39

:cheer:internetfora:cheer:

koe de poing 4 oktober 2021 20:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 9787022)
:cheer:internetfora:cheer:

of een leven hebben 8O

Herr Flick 4 oktober 2021 21:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door koe de poing (Bericht 9787021)
Facebook, messenger en whatsapp liggen al uren plat en de wereldis nog steeds niet vergaan

wacht maar als al die "influencers" straks geen aandacht meer krijgen... The horror

parcifal 4 oktober 2021 21:45

Citaat:

Ramp, al die mensen die verjaren en niemand die het gaat weten.

Zou het rampenfonds tussenkomen? )

Herr Flick 4 oktober 2021 21:50

zuigheuvel gaat morgen zijn aandelen wat zien zakken denk ik.

Dadeemelee 4 oktober 2021 21:51

Citaat:

Dat is jammer genoeg onjuist. De wereld is een uur geleden vergaan maar omdat facebook platligt weten we dat nog niet.

Herr Flick 4 oktober 2021 22:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9787045)
Dat is jammer genoeg onjuist. De wereld is een uur geleden vergaan maar omdat facebook platligt weten we dat nog niet.

Wel dit deel is toch nog in orbit, geen gewichteloosheid te bespeuren, er is nog drank en mijn pc doet het nog , joubuis ook trouwens. Maar misschien moeten de langoliers hier nog passeren

https://www.youtube.com/watch?v=WYa54e91hfY

Dadeemelee 4 oktober 2021 22:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 9787049)
Wel dit deel is toch nog in orbit, geen gewichteloosheid te bespeuren, er is nog drank en mijn pc doet het nog , joubuis ook trouwens. Maar misschien moeten de langoliers hier nog passeren

https://www.youtube.com/watch?v=WYa54e91hfY

Ja, dat gaat zomaar niet ineens, het einde der tijden. Dan zou er geen lol aan zijn. :lol:

Libro 4 oktober 2021 22:13

De panne is zo erg, dat zelfs de toegangsbadges van de personeelsleden niet werken :lol: Dat klinkt als een goeie hack.

Libro 4 oktober 2021 22:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9787045)

Da's zoals Chuck Norris: die is ook al dood maar niemand durft het hem zeggen.

Herr Flick 4 oktober 2021 22:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9787051)
Ja, dat gaat zomaar niet ineens, het einde der tijden. Dan zou er geen lol aan zijn. :lol:

ja a slow and painfull strugle, :twisted:

Herr Flick 4 oktober 2021 22:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 9787052)
De panne is zo erg, dat zelfs de toegangsbadges van de personeelsleden niet werken :lol: Dat klinkt als een goeie hack.

Ja als zelf de toegangsbadges niet meer arbeiten , ...

Dan is er ene binnen geraakt vrees ik of een probleem met tijdsynchonisatie in hun netwerk waardoor je shit met je databases en certificaten krijgt.

Ja ik lees hier ook mogelijk een DNS probleem dat zou het ook kunnen zijn, een interne DNS server of equivalent daarvan dat op zijn gat ligt.

Een ander horror scenario kan zijn , config van hun switchen en routers gewist, de servers zijn dan nog wel aktief, maar ze zijn onbereikbaar.

Dadeemelee 4 oktober 2021 22:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 9787055)
ja a slow and painfull strugle, :twisted:

En Stephen King mag zijn royalties niet mislopen! :-D

Herr Flick 4 oktober 2021 22:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9787060)
En Stephen King mag zijn royalties niet mislopen! :-D

als de wereld aan t vergaan is, gaat hij daar niet veel meer zijn, (trouwens die is rijk genoeg)

Universalia 4 oktober 2021 23:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 9787052)

Zoals ik al eerder schreef doe ik niet aan FB, Twitter, Instagram, whatsapp, messenger(s) en andere rommel dus who cares dat het plat ligt?

Mocht er iemand in het spel zijn die alles daar even overhoop gezet heeft, knap gedaan.

De wereld is gered!! :rofl:

kelt 5 oktober 2021 06:53

Het implementeren van een nieuwe privacy-routine bij FB is evident verkeerd afgelopen.Te veel privacy en NIKS werkt meer hé
Ze gaan die vermoedelijk weer teruggetrokken hebben....

Vlad 5 oktober 2021 07:23

Hier misschien iets mee te maken ?

kelt 5 oktober 2021 07:32

Men vermoedt dat FB zichzelf "weggeprivatiseerd" had uit het BGP-systeem van het internet.

Kortweg,niemand kon Facebook nog vinden,inclusief Facebook zelf gedurende vele uren ?

Als privacy-protectie kan dat tellen.8-)

Den Ardennees 5 oktober 2021 09:12

In het journaal "nu blijkt hoe afhankelijk we zijn van deze mediums"... euh, waaruit besluit het journaal dit? De wereld is gewoon verdergedraaid, de treinen reden als normaal, er is geen oversterfte en ik heb geen hysterische mensen op straat gezien.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be