![]() |
O drama, o rampspoed
Facebook, messenger en whatsapp liggen al uren plat en de wereldis nog steeds niet vergaan
:cheer: telegram :cheer: |
:cheer:internetfora:cheer:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zou het rampenfonds tussenkomen? ) |
zuigheuvel gaat morgen zijn aandelen wat zien zakken denk ik.
|
Citaat:
|
Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=WYa54e91hfY |
Citaat:
|
De panne is zo erg, dat zelfs de toegangsbadges van de personeelsleden niet werken :lol: Dat klinkt als een goeie hack.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dan is er ene binnen geraakt vrees ik of een probleem met tijdsynchonisatie in hun netwerk waardoor je shit met je databases en certificaten krijgt. Ja ik lees hier ook mogelijk een DNS probleem dat zou het ook kunnen zijn, een interne DNS server of equivalent daarvan dat op zijn gat ligt. Een ander horror scenario kan zijn , config van hun switchen en routers gewist, de servers zijn dan nog wel aktief, maar ze zijn onbereikbaar. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mocht er iemand in het spel zijn die alles daar even overhoop gezet heeft, knap gedaan. De wereld is gered!! :rofl: |
Het implementeren van een nieuwe privacy-routine bij FB is evident verkeerd afgelopen.Te veel privacy en NIKS werkt meer hé
Ze gaan die vermoedelijk weer teruggetrokken hebben.... |
|
Men vermoedt dat FB zichzelf "weggeprivatiseerd" had uit het BGP-systeem van het internet.
Kortweg,niemand kon Facebook nog vinden,inclusief Facebook zelf gedurende vele uren ? Als privacy-protectie kan dat tellen.8-) |
In het journaal "nu blijkt hoe afhankelijk we zijn van deze mediums"... euh, waaruit besluit het journaal dit? De wereld is gewoon verdergedraaid, de treinen reden als normaal, er is geen oversterfte en ik heb geen hysterische mensen op straat gezien.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be