![]() |
Staatsveiligheid linkt voorzitter Moslimexecutieve aan “extremisme in Limburg”
"Dat staat in een rapport van de Staatsveiligheid dat de redactie van Eén-duidingsprogramma ‘Pano’ in handen kreeg. Het document zou volgens ‘Pano’ een evaluatie van verschillende moskeeën bevatten, meldt VRT NWS. De Sultan Ahmet-moskee wordt geleid door Mehmet Üstün, de voorzitter van de Moslimexecutieve. Die ontkent de beschuldigingen aan zijn adres met klem, zo laat hij dinsdagavond weten."
VRT lekt bereidwillig dit rapport van de Staatsveiligheid. Iemand een idee waarom? Is het omdat autoriteiten in Limburg niets ondernemen? Of kan/mag Vlaanderen, de provincie of de gemeente niets ondernemen omdat de strijd tegen extremisme alleen een federale bevoegdheid is? https://www.hln.be/nieuws/staatsveil...burg~ab34e6fc/ |
Waanzinnige pano reportage. Nu ben ik eens benieuwd naar de reacties hier, nu duidelijk blijkt dat de Islam in Vlaanderen geen religie is maar een fascistische politieke ideologie die gestuurd wordt vanuit Turkije en Marokko.
|
Citaat:
We weten dat er een kleine groep radicalisten zijn, die hebt ge overal he. Het is als (tv) Jurgen voor voorbeeld nemen om het hele leger over 1 kam te scheren. Niet koosjer, enfin halal. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar als die moskee inderdaad radicale theologie verkondigt dan moet daar uiteraard tegen opgetreden worden. |
Citaat:
|
Citaat:
En wat dan? |
Citaat:
|
Citaat:
Godspeed! :-D |
Citaat:
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/10...kee-beinvloed/ |
Citaat:
Citaat:
Hij kan beginnen in zijn stad kortrijk waar er ook zo eentje zit. Citaat:
Geen zin om mee te doen. Citaat:
|
Citaat:
|
Ik hou mijn hart vast hoe het m.b.t. de islam gesteld is in de andere EU-lidstaten.
|
Als zelfs Limburgers radicaliseren, waar gaan we dan uitkomen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
VZW Islamitische Informatie Centrum verspreider van extremisme bij moslimjongeren volgens de VSSE.
Het ligt niet aan de islam hoor dat zowat alle moskees en islamitische verenigingen extremistisch blijken ... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is pas als er acties ondernomen worden, dat een gedachte een misdaad kan worden. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be