![]() |
Oostenrijkse Corruptie?
Ondertussen is er wel wat water naar de zee gelopen sinds "extreem rechts" de plak zwaait in Oostenrijk.
Maar die periode is dan ook niet onbevlekt kwa corruptieschandalen. Met de kers op de slagroom, de huidige Bondskanselier Kurz die in typische Europese politicusstijl mag kronkelen om zich uit wat oppositie-gestimuleerd onderzoek te wurmen. En nu?Is die kwispel nu rechts of links? Als men de partijstandpunten van de FPÖ bekijkt is dat niet bepaald het meest rechtse van het spectrum nietwaar? |
Aan de hoeveelheid reacties kan ik er van uit gaan dat het eigenlijk een linkse rakker is, anders hadden onze gutmenschen hier al lang Godwin punten komen scoren.
|
Ze zijn hier je gezever beu, vandaar.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik maak hetzelfde wel mee de laatste tijden ondanks ik alleen dingen weet aan te halen die Internetsgewijze verschernen zijn. Het gewoon op een lezen zetten of gedaan met volgen op het forum, een optie? :rofl: On topic: Of men daar in Oostenrijk 'goed' bezig is, laat dat een serieus twijfelgeval zijn. Onderzoek naar Oostenrijkse WEF-marionet Sebastian Kurz wegens schending van vertrouwen, corruptie, omkoping en mediamanipulatie |
Het is wel opvallend hoe onze linkervleugel op't forum zeer selectief furieus/woke is.
|
Citaat:
Wat is "woke" precies? En waarom brengt het zo'n felle reacties teweeg? |
Kurz heeft zijn ontslag gegeven.
|
Citaat:
De Oostenrijkse NVA. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En de AfD is in Duitsland ook al achteruitgegaan.
|
|
HIj heeft de juiste beslissing genomen,en het heeft ook niet te lang geduurd.Dat vinden zelfs enkele andere politici.
https://steiermark.orf.at/stories/3125177/ Maar natuurlijk,de beschuldigingen,speciaal die betrekking zouden hebben op het "omkopen" van (delen van-) de pers,met overheidsmiddelen dan nog,zijn niet mis.... Maar zijn ook "interpreteerbaar".. Eventuele persoonlijk verrijking buiten officiele methoden om is natuurlijk een andere zaak,niet "interpreteerbaar". En voor bepaalde persmensen in Oostenrijk zal het ook heel erg gaan stinken overigens... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Toch dacht ik dat hij het hele zaakje gaat laten onderzoeken ... |
Denk eerder dat hij geflikt is net zoals zijn vorige coalitiepartner, zijn partij blijft overigens verder regeren en hij blijft partijleider en zal dus de teugels nog stevig in handen houden. Ondertussen zal hij wel uitzoeken van waar dit cadeautje komt en op gepaste wijze er mee afrekenen. Hij is niet de eerste de beste.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be