dewanand |
7 oktober 2021 14:06 |
2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve
(Bericht 9788693)
Want de totaal inconsistente overheidsmededelingen waren dan ook geinspireerd door Russische trollen ?
- oorlogswapens gestolen uit een depot dat er geen mag opslaan
- of toch, maar dan met niet-werkende camera's die er niet waren
- of waren het eigenlijk oorlogswapens, of enkel maar oefenwapens ?
- gevaarlijke terrorist die zogezegd bij zijn slachtoffer is geweest, maar geen centjes bij had voor de parkeermeter en beteuterd is teruggekeerd (of zoiets), kortom gevaarlijke professionele scherpschutter die zijn job niet doet
- grootste klopjacht van de eeuw in het bos, en noch zijn lijk, noch zijn rugzak vinden
- toevallig dat vierkantje niet doorzoeken dat het dichtste bij zijn huis was, en waar men hem gevonden heeft
- hardst gezochte persoon van gans het koninkrijk wordt gevonden door de stank van een voorbij fietsende burgemeester.
Mocht dat een film zijn, men zou rotte tomaten gooien want ongeloofwaardig klucht scenario.
Wie zijn de Russische trollen die de overheid hebben geinspireerd om zo een lulkoek de wereld in te sturen ?
|
haha mooie punten hahah
Die R kon beter het Vlaamse Vijfde Rijk bouwen op een eigen internet server denk ik, en daar dan zijn Derde Wereldoorlogje uitvechten met linkse monsters, die dus steeds reincarneren binnen 10 seconden na doodschieten. Dit heette Respawn in de oude games DOOM, leuk hoor dit leven, echte mannentaal he knopjes klikken en miljoenen lelijke, kleingeschapen, blote, domme linkse gedrochten digitaal uitmoorden haha hitler zou er jaloers op worden.
NOG een punt:
zijn er bewijzen dat zijn lijk daar is gedumpt?? HOe kunnen wij nou weten dat dit zijn lijk is??? 300 militairen zochten hem, hoe kan dit?? 1 man per vierkante meter kan je zeggen bij de zoekakties. Hoe weten wij zeker dat R niet gewoon een nekschot kreeg met dempertje en daar gedumpt is om 5 weken later door de burgemeester toevallig gevonden te worden?? Verdachte vondst.
IK heb gisternacht nog lekker een fight slim gewonnen in het cafe hier delft tanthof dashof onze trots, list hahha kut blanke vent wilde mij aanvallen, rende snel eruit, trok deur hard dicht, klink raakte los van cafe deur ongelooflijk. ik ben fysiek zwak maar snap niet hoe deze klink opeens losraakte, deur kon niet meer open gemaakt worden van binnenuit door de eigenaar josh. En ik stond buiten die vent maar luidop af te katten, al 23:50 hahha, hij woest kwaad opgesloten binnen met anderen. Mooi he. Eerstvolgende keer dan ik hem weer zie in het cafe zal daar echte HARde stijl, BEKVECHTERS oorlogje komen, Dan maar harde aanpak ok. Hard om hard. Eerder al jarenlang met hem ruzies gehad, nu ga ik hem echt kapot maken, mijn marok en turkse vrienden op hem loslaten. Hij zal van mij altijd verliezen, gisternacht zijn lesje geleerd hoop ik.
|