![]() |
Op wie zou u momenteel stemmen bij een federale verkiezing ?
ben benieuwd, en ook vermelden waarom als het kan
ik op NV-A maar met véél minder overtuiging dan de vorige keer |
Anoniem…really? :-(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Stemmen is jezelf medeplichtig maken.
|
VB, meerdere redenen.
Een proteststem, tegen de massamigratie, tegen de islamisering, een anti-Vivaldistem. Ik vrees ook dat Dewever gauw het confederalisme nog eens voor 5 jaar in de koelkast steekt, als dat in de weg zit van deelnemen aan de macht. |
Moest het kunnen, MR.
Maar bij gebrek aan een liberale partij in Vlaanderen op het VB. |
Citaat:
|
Citaat:
Amateurisme... :roll: Ik zal wel stemmen als er binnenkort nog eens een goed gemaakte enquete komt. (*) (*) zelfs prins Laurent ontbreekt... :roll::roll::roll: |
Citaat:
Als ik sommige commentaar in bepaalde kranten lees, of de opmerking hier is de N-VA een "liberale" partij. (Hey rode willem ridder waar ben je ? de boel staat hier in de fik) Het VB pleit voor minimum pensioen van 1500 Euro en zit op de liijn van de PVDA (communisten)......en we zijn er toch hopelijk over eens dat de communisten geen liberalen zijn ? ! ( pas op is een strikvraag hé ;-) ) Je hebt communisten in N-Korea , in Cuba en in China....zoek de verschillen :-) |
Vlaams Belang, tenzij er misschien nog een rechtser alternatief komt, wie weet ?
|
Citaat:
Ja verkiezingen zijn anoniem, maar dit forum zijn mensen die er wat tijd in steken betreffende hun politieke keuze en SOMS dat argumenteren. Als je zo een poll opstart en argumentatie vraagt , dan verwacht ik dat je een woordje uitleg kan geven/ en dus niet anoniem stemmen, kan enkel de "discussie" en "voorschrijdend inzicht " verbeteren. ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Het is als die gascentrales die pas op het programma verschijnen ... na de verkiezingen. Of als onderworpen worden aan een nieuw surveillance systeem omdat er plots een virus opduikt waarvan de politieke correctheid de oorzaak weigert te achterhalen. Oh wat kan ik een lange lijst neerdrummen, maar ik spaar u. |
Citaat:
zondermeer akkoord gaan met de regering die men gaat vormen !! |
Citaat:
Het zou voor de sossen zijn, hoewel ik enkele leden met argusogen aankijk; is dat in kern geen slechte partij. |
Citaat:
|
Ondanks dat ik niet bij dat derde kiezers hoor dat naar een sterke leider snakt heb ik momenteel totaal geen zin meer om nog te gaan stemmen. Ik zie niet in op welke partij ik nog zou stemmen. Als ik gewoon nog maar de twee of drie belangrijkste beleidspunten voor mezelf neem dan zitten die bij geen enkele partij samen. :-(
|
Citaat:
Je baseert je stem niet op programma's, dat zijn gewoon leugens. Je baseert je stem op wat partijen in het verleden gedaan hebben, inclusief de compromissen die ze gemaakt hebben. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be