![]() |
Heb ik een zaak? Terugbetaling osmosetoestel en water
Kan ik de overheid of 3M dagvaarden mij tegemoet te komen met een terugbetaling van een omgekeerd osmose toestel en het waterverlies? Voor elke liter water die ik win, verlies ik 3L water.
Ik heb het water niet vervuild maar acht zuiver drinkbaar water wel een fundamenteel mensenrecht. Al het water is vervuild met pfos en het vergaat nooit, stapelt zich op in je lichaam en wordt dus meer en meer kankerverwekkend. Het verzwakt ook je immuunsysteem. |
Citaat:
|
Citaat:
Het is bewezen dat het lichaam het opstapelt en dus niet afbreekt. Het is bewezen kankerverwekkend. Ik heb recht op een advocaat die betaald wordt door de overheid :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Klacht indienen tegen God die PFOS en kanker heeft uitgevonden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Niets zo goed als puur natuur man. |
Citaat:
Stel je ondertussen de vraag of je je gelukkig voelt. Ik wel. |
Citaat:
Een osmosetoestel met terugbetaling van water zou me een ECHT veiligheidsgevoel geven. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Uw RO water dan nog eens destilleren en het is voor meer dan 95% gezuiverd. Vooral zien dat het omgekeerde osmose is. Ik heb een goed toestel gezien maar kost 1K, wie gaat dat terugbetalen? |
Citaat:
|
Citaat:
Dat is geen hobby. |
Citaat:
jij houd je bezig met water zuiveren ;-) |
Citaat:
Beter 200 miljoen vragen |
Citaat:
Zelfs de slechtste doen maar 1 liter per 50 liter. En waarom destilleren? Maar ik hou u niet tegen extreem pure H2O te drinken per liter. En als ik uw schrijfsels volg, mag dat de overheid een tijdje wat kosten. |
gelukkig is dit k&k :lol:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be