Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Coronacrisis (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=225)
-   -   hoe voelen de spijtvaxxers zich... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=261209)

gunter5148 7 oktober 2021 22:32

hoe voelen de spijtvaxxers zich...

Volgens mij beginnen er meer en meer mensen spijt te krijgen van hun injectie.

Immers, als je de verkeerde keuze hebt genomen, je kan niet meer terug naar “niets” doen.

Het dagelijks leven is een aaneenschakeling van keuzes tussen “doe ik iets” en “doe ik niets”

Soms is “iets” doen, beter dan “niets” doen

En omgekeerd.

Echter, als je “niets” doet, dan kan de situatie niet verbeteren, noch verslechteren.

Als je “iets” doet kan de situatie of verbeteren, of verslechteren.

Mijn vraag is aan diegenen die nu beginnen te denken dat we beter “niets” hadden gedaan, omdat ze vinden dat de uitkomst van “iets” te doen overduidelijk slechter is dan voorheen.

Hoe krijgen jullie de chemicaliën terug uit jullie lijf?

Dadeemelee 7 oktober 2021 22:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 (Bericht 9789265)

Immers, als je de verkeerde keuze hebt genomen, je kan niet meer terug naar “niets” doen.

Het dagelijks leven is een aaneenschakeling van keuzes tussen “doe ik iets” en “doe ik niets”

En omgekeerd.

Echter, als je “niets” doet, dan kan de situatie niet verbeteren, noch verslechteren.

Mijn vraag is aan diegenen die nu beginnen te denken dat we beter “niets” hadden gedaan, omdat ze vinden dat de uitkomst van “iets” te doen overduidelijk slechter is dan voorheen.

Poepen.

gunter5148 7 oktober 2021 22:38

Touché

gunter5148 7 oktober 2021 22:39

Maar ik vind het toch een geoorloofde vraag. Dadee en andere laten zich naar de verdoemenis en terug spuiten, geen probleem.

De vraag is dan ook niet gericht aan de dadees van deze wereld

IJsboer 8 oktober 2021 01:04

Citaat:

En omgekeerd.

Het klassieke antwoord dat je ook bij rokers en drinkers vindt: "Ge moet van iets doodgaan he"

TV-verslaafde 8 oktober 2021 01:26

Citaat:

7 jaar, hé.

Dan zijn alle cellen in je lichaam ongeveer vernieuwd.

Lichaam weet het ongeveer 10 cycli van 7 vernieuwingen. Daarna, het bijltje.

Lichaam weet dat. Ik onderlijn het nog eens.

CUFI 8 oktober 2021 08:40

De spijt komt pas als de officiële narratief de bewijslast niet langer kan negeren en kleur moet bekennen.
Ge hebt met mensen te maken die leugenaars -met dodelijke afloop- sympathiek vinden omdat die op tv zijn beste gezicht laat zien.
Nazi Duitsers die zich tot de msm beperkten, begrepen de kritiek tegen hun regime ook niet. En als Stalin zijn maatregelen niet werkte, dan was dat niet omdat hij fout was maar omdat mensen zijn goede raad niet volgde.

Mensen die nu de tv en politiek serieus nemen, zien dat niet in omdat hun tv bepaalt wie/wat goed of slecht is. Geschiedenis is een herhalend patroon met steeds dezelfde uitkomst, genocide,

fox 8 oktober 2021 08:51

Citaat:

Over welke chemicalien heb je het?

Henri1 8 oktober 2021 09:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9789270)
Poepen.

Voor een Nederlander is dat kakken.

IJsboer 8 oktober 2021 10:11

Deze draad bevat weer de klassieke misvatting dat een vaccin iets "is" dat corona bestrijdt en in je lichaam blijft zitten tot het "uitwerkt".

Het vaccin, inderdaad een chemische stof, blijft volgens Rogier Sanders, hoogleraar virologie aan de Universiteit van Amsterdam maximaal een paar weken in je lichaam. Tegen dan heeft je lichaam antistoffen opgebouwd tegen de ziekte en zal je dus op natuurlijke wijze met je eigen imuunsysteem de ziekte verweren.

Ik zou me meer zorgen maken over de chemicaliën zoals PFOS die al meer dan 10 jaar in je bloed zitten, de luchtvervuiling, of de zware metalen in goedkope visproducten.

Wie vis in de Lidl koopt en zich dan zorgen maakt over een vaccin is eigenlijk een beetje mentaal gehandicapt.

Mambo 8 oktober 2021 10:20

wetenschappers over de hele wereld en men is er nu van overtuigd dat boodschapper-RNA de celdeling kan overleven, zodat de moedercel het kan doorgeven aan de dochtercellen.

Het spike eiwit zelf zou na een paar weken moeten weg zijn.

De cel zelf zou vermoedelijk levenslang beïnvloed zijn.
Althans zover geweten. Want men doet onderzoek achteraf inplaats vooraf zoals het zou moeten.

fox 8 oktober 2021 10:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mambo (Bericht 9789440)
wetenschappers over de hele wereld en men is er nu van overtuigd dat boodschapper-RNA de celdeling kan overleven, zodat de moedercel het kan doorgeven aan de dochtercellen.

Het spike eiwit zelf zou na een paar weken moeten weg zijn.

De cel zelf zou vermoedelijk levenslang beïnvloed zijn.
Althans zover geweten. Want men doet onderzoek achteraf inplaats vooraf zoals het zou moeten.

Neen

Rudy 8 oktober 2021 10:45

Citaat:

(...)

Daar heb ik nog niets van gemerkt.
Eerder iets voor fact checking.

gunter5148 8 oktober 2021 11:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer (Bericht 9789431)
Deze draad bevat weer de klassieke misvatting dat een vaccin iets "is" dat corona bestrijdt en in je lichaam blijft zitten tot het "uitwerkt".

Het vaccin, inderdaad een chemische stof, blijft volgens Rogier Sanders, hoogleraar virologie aan de Universiteit van Amsterdam maximaal een paar weken in je lichaam. Tegen dan heeft je lichaam antistoffen opgebouwd tegen de ziekte en zal je dus op natuurlijke wijze met je eigen imuunsysteem de ziekte verweren.

Ik zou me meer zorgen maken over de chemicaliën zoals PFOS die al meer dan 10 jaar in je bloed zitten, de luchtvervuiling, of de zware metalen in goedkope visproducten.

Wie vis in de Lidl koopt en zich dan zorgen maakt over een vaccin is eigenlijk een beetje mentaal gehandicapt.

Je hebt de premisse van de vraagstelling niet begrepen.

Je hebt een keuze tussen "iets" doen en "niets" doen.

Als je een injectie neemt met chemicaliën, dan heb je gekozen om "iets" te doen.

Voor zover inderdaad deze chemicaliën op gegeven moment "uit" je lichaam zijn, en geen enkele blijvende invloed op je lichaam hebben, kan je betogen dat er weinig verschil is tussen "iets" doen en "niets" doen.

Ik ben die mening niet toegedaan.

En ik merk inderdaad dat meer en meer mensen denken dat de injectie héél wat minder onschuldig is dan de injectie en chemicaliën-verkopers willen doen uitschijnen.

gunter5148 8 oktober 2021 11:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 9789459)
Daar heb ik nog niets van gemerkt.
Eerder iets voor fact checking.

Ah, jij hebt er niets van gemerkt, dus het bestaat niet?

Hoewel het een eigen opmerking is, wil ik mijn mening niet opdringen als "feit." Ik wil gewoon lezen hoe anderen erover denken.

fox 8 oktober 2021 11:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 (Bericht 9789468)
Voor zover inderdaad deze chemicaliën op gegeven moment "uit" je lichaam zijn, en geen enkele blijvende invloed op je lichaam hebben, kan je betogen dat er weinig verschil is tussen "iets" doen en "niets" doen.

Ik ben die mening niet toegedaan.

Dat is hier geen kwestie van een bepaalde mening toegedaan zijn hé. Er zijn slechts 2 mogelijkheden. Mogelijkheid 1 is dat er een stof in je lichaam zit die blijvende invloeden heeft. Mogelijkheid 2 is dat er geen stof in je lichaam zit die blijvende invloed heeft. Dat is dus geen kwestie van een mening te hebben hé. Het staat vast dat mogelijkheid 2 correct is. Dat is een feit. Empirisch vast te stellen.

gunter5148 8 oktober 2021 11:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 9789474)
Dat is hier geen kwestie van een bepaalde mening toegedaan zijn hé. Er zijn slechts 2 mogelijkheden. Mogelijkheid 1 is dat er een stof in je lichaam zit die blijvende invloeden heeft. Mogelijkheid 2 is dat er geen stof in je lichaam zit die blijvende invloed heeft. Dat is dus geen kwestie van een mening te hebben hé. Het staat vast dat mogelijkheid 2 correct is. Dat is een feit. Empirisch vast te stellen.

Helaas niet. Er is te veel desinformatie van beide kanten. We spreken mekaar binnen 1, 2, 5, 10 en 20 jaar nog eens.

DAT is empirisch iets vaststellen.

Mambo 8 oktober 2021 11:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 9789452)
Neen

Tot hiertoe wel.
Dat zijn de bevindingen.

fox 8 oktober 2021 11:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mambo (Bericht 9789479)
Tot hiertoe wel.
Dat zijn de bevindingen.

Neen, dat zijn geen bevindingen, dat zijn ongefundeerde hersenspinsels van mensen met een aluhoedje op.

gunter5148 8 oktober 2021 11:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 9789492)
Neen, dat zijn geen bevindingen, dat zijn ongefundeerde hersenspinsels van mensen met een aluhoedje op.

Hetzelfde geldt voor uw positie. Er is nog niets empirisch vaststelbaar.

Buiten het feit dat hopen en hopen mensen lichamelijke zaken meemaken die voor de (quasi) algemene chemische injecties niet of nauwelijks voorvielen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be