![]() |
Een volwassen gesprek over de maatregelen in Australie.
Hey,
een gesprek tussen Jordan B Peterson, professor in de psychology, en John Anderson, een ex-parlementslid die 19 jaar in het Australisch parlement gezeten heeft en een spilfiguur was voor budget overschotten voor 3 jaar op rij. interessant. https://www.youtube.com/watch?v=NoRFaiqiQGo |
Citaat:
Wat is de essentie ? |
't is een genuanceerd gesprek, ni echt "vaxx" of "antivax".
tgaat over de maatregelen en de houding van het westen, met inbegrip van geopolitieke belangen. Dit met pros en cons. Dit is meer een extra perspectief van 2 intelectuelen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
==> Dat zijn voor mij allemaal signalen van een overheid die bijzonder autoritair omgaat met zijn bevolking. Maar tegenwoordig komen dat soort visies uit een linkse/liberale hoek. Ik vind dat bijzonder vreemd. Ligt het aan mij of passeren er bij deze video abnormaal veel advertenties? Precies een video die youtube niet al te plezant vindt... (ja, ik weet het dat klinkt nogal complot-denkerig :)). |
Citaat:
Als Jordan Peterson z’n mond open doet, kan je maar beter goed luisteren naar wat ie te zeggen heeft, want elke gesproken zin snijdt als een scalpel. Zelden zo’n intelligente spreker bezig gehoord. |
Citaat:
Geen reclame boys, ge hebt al mijn data. Genoeg verdiend. Yup. Als je lang genoeg links gaat kom je rechts uit. Dit is woke-politiek. Laten we van het land een safespace maken. At all cost. Better not identify as unvaxed ;) |
Citaat:
Denk maar terug aan de reacties toen je zijn Biblical series deelde. Geconditioneerd de waarheid te bespotten want een uurtje het zelf loochenen is reeds teveel gevraagd.... liberalen. :roll: |
Jordan Peterson is altijd heerlijk om naar te luisteren. Ik ken de Canadese psycholoog vooral van zijn betoog rond heel het genderfluid debat. Heerlijk hoe hij altijd vriendelijk en kalm blijft en de genderfluids doet schuimbekken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik luister hier met plezier naar terwijl ik ander werk doe of met de auto rij, dat is de beste manier IMHO. Een uur tijd vrijmaken zit er inderdaad niet in, al hang ik hier af en toe ook wel een uurtje rond. :oops: |
Citaat:
Extreem rechts: idem dito. De katholieken, de protestanten, de moslims enz: idem dito. De klimaatontkenners en de klimaat-activisten: beiden idem dito. Afijn, zowat elke groepering of belangengroep ... allen idem dito. |
Citaat:
Dus die 2 mensen hebben een gesprek gehad van dit niveau om te kunnen zeggen "Haha, they got us!" ? :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
"Nooit meer zoals het was." "De wereld na Corona". En die kleuterwoordenschat. "Sociale afstand." "Knuffelcontact". "Bubbel". Ik ben die smerige connotaties van vorig jaar niet vergeten hoor. Jij zit met je vingers te wijzen naar etiketten die jij plakte op bepaalden, maar die grote rotte tirannieke staatsmastodont, daar hou je je blind voor. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be