![]() |
#ik had zo graag fan(s) &/of een stalk(st)er, maar ik ben een #nobody :-(
*sigh*
Zelfs op insta volgt/chat niemand (met) me. Zelfs daar ben ik een #nobody. Aka: #unsignificant person on this world :-( |
#unpopular yellow person 4ever alone, lonely & depressed :-(
|
Stop daarmee.
Stuur eens een bericht, naar wie ook, en misschien krijg je antwoord. |
Mja... but they are ignoring me :|:|
Yes, in fact it's true, I should be strong and not stick too long on that stupid app....... |
https://www.youtube.com/watch?v=9qnqYL0eNNI
Look at the stars Look how they shine for you And everything you do Yeah, they were all yellow |
Citaat:
Schrijf. |
#true~
|
We zijn hier in België met 11 miljoen nobody’s. In de wereld met 8 miljard.
|
Zoek een hobby.
Ga wandelen of sporten, volg een kookcursus, ga wat rondhangen in een academie,... Meestal duurt het niet lang alvoor de cursisten, en dan vooral de vrouwen, met elkaar optrekken buiten de cursus. |
Citaat:
Van online contacten word je niet noodzakelijk beter. En een mens wordt steeds ouder. Terugkeer is niet mogelijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik dacht even dat het over de Man van Melle ging...
|
Citaat:
|
Probeer eens de oude straten van Antwerpen te filmen en zet die beelden onbewerkt (tenzij slechte stukken eruit knippen) in sequentie achter elkaar. Of gewoon een wandelroute door de oude straatjes van Antwerpen. Zonder iets te zeggen of doen.
En ge moet niet proberen volgers te bereiken, zie dat je schoon materiaal levert zodat ze u volgen en ge zelf bepaalde figuren vermijd terug te volgen. |
Citaat:
En als ge zo passioneel zijt dan zaagde uw omgeving de oren van hun hoofd. Het is wellicht geen hobby maar verborgen passionele liefde. |
Citaat:
Wat denkt gij dat zij hier volop aan het doen is...:roll::roll::roll: |
Nooit overwogen om als vrijwilliger te gaan helpen in een rusthuis of zo? Je zal er veel vriendschap ontmoeten, ook van de jongere mensen die er op bezoek komen. :hug:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het initiatief op zich is misschien wel mooi maar ... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be