Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Coronacrisis (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=225)
-   -   Bali terug open voor reizigers (https://forum.politics.be/showthread.php?t=261318)

fred vanhove 17 oktober 2021 16:29

Bali terug open voor reizigers

Bali terug open voor toeristen uit veilige landen.

India is er bij. Ongeveer 10 % van de Indiërs is gevaccineerd. India de bakermat van de Delta variant:-)
Belgen mogen nog niet gaan. 80 % van de Belgen is gevaccineerd.

Je ziet er is meer aan de hand er is veel meer aan de hand.:roll:

https://www.lonelyplanet.com/article...tional-tourism

Hoofdstraat 17 oktober 2021 18:12

Half en half dan toch

--
All international travelers must be fully vaccinated, have insurance that covers coronavirus treatment, test negative, and quarantine at their own expense for five days upon arrival.

Erw 17 oktober 2021 20:15

Allez, Bali is open voor blond haar en blauwe ogen.

fred vanhove 17 oktober 2021 20:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat (Bericht 9795052)
Half en half dan toch

--
All international travelers must be fully vaccinated, have insurance that covers coronavirus treatment, test negative, and quarantine at their own expense for five days upon arrival.

Half en half ja maar wel voor Indiërs maar niet voor Belgen. We zijn er vet mee met onze 80 % gevaccineerde ..Wat een klucht toch allemaal

PS: ik wil niet naar Bali.

Rudy 17 oktober 2021 22:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 9795133)
Half en half ja maar wel voor Indiërs maar niet voor Belgen. We zijn er vet mee met onze 80 % gevaccineerde ..Wat een klucht toch allemaal

PS: ik wil niet naar Bali.

Wat zou de reden kunnen zijn waarom WIJ niet welkom zijn in Bali ?
Ik vind het nogal bizar.

Hoofdstraat 17 oktober 2021 22:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 9795196)
Ik vind het nogal bizar.

Ze willen de Duitsers buiten houden, wij zijn collateral damage

Rudy 17 oktober 2021 22:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat (Bericht 9795216)
Ze willen de Duitsers buiten houden, wij zijn collateral damage

Ah ok.

fred vanhove 18 oktober 2021 07:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 9795196)
Ik vind het nogal bizar.

We worden niet aanzien als een Low Risk land. Indië is dat wel. Ik vind dat ook raar.
Dat bewijst nog maar eens hoe raar het allemaal wel is en dat het niks heeft te maken met virussen en gezondheid maar dat andere belangen het gehele circus nu hebben overgenomen.
En wij maar fier zijn dat buiten wat illegalen wat landlopers en kleine kinderen hier iedereen is gevaccineerd.

Rudy 18 oktober 2021 08:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 9795297)
We worden niet aanzien als een Low Risk land. Indië is dat wel. Ik vind dat ook raar.
Dat bewijst nog maar eens hoe raar het allemaal wel is en dat het niks heeft te maken met virussen en gezondheid maar dat andere belangen het gehele circus nu hebben overgenomen.
En wij maar fier zijn dat buiten wat illegalen wat landlopers en kleine kinderen hier iedereen is gevaccineerd.

De voorwaarden zijn op het niveau reiziger.
België, Nederland, Duitsland, Oostenrijk mogen er niet binnen. Ik denk dat het, zoals hierboven te lezen, iets met de Duitsers te maken heeft, en wij zijn er ook bij, anders zou het te veel opvallen.

fred vanhove 18 oktober 2021 08:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 9795305)
De voorwaarden zijn op het niveau reiziger.
België, Nederland, Duitsland, Oostenrijk mogen er niet binnen. Ik denk dat het, zoals hierboven te lezen, iets met de Duitsers te maken heeft, en wij zijn er ook bij, anders zou het te veel opvallen.

Meerdere landen nemen momenteel deze maatregelen. In heel wat landen zit Duitsland wel in het pakket en wij of NL meestal niet. Indië bijna altijd.

Ik denk dat het begint op te vallen dat het allemaal niks meer heeft te maken met het virus op zich zoals ik al lange tijd beweer.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be