![]() |
Betoging in Elsene cismannen vanachter
Betogen is een recht. Echter moeten mannen die meedoen aan de betoging achteraan lopen.:roll:
Weet niet welke reactie het zou uitlokken wanneer er morgen bij een betoging nog maar aan vrouwen wordt gevraagd van achteraan te lopen of stel je voor aan allochtonen. De blanke cisman wordt blijkbaar de enige pispaal:| https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20211019_95124725 |
Aanranding , verkrachting zijn bloedserieuze misdaden !!
Maar , scheiding van m & v , is ook een vorm van sexisme !! Gelukkig zijn niet alle mannen & vrouwen smeerlappen !! |
Citaat:
|
Citaat:
:lol: |
Citaat:
Oude, blanke, heteroseksuele mannen. Wat men vroeger "normaal" noemde. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar serieus nu: het komt er op neer dat ik als hetero-man nu zou moeten akkoord gaan dat men mij "cis"man gaat noemen omdat er ergens een pipo is die zich heeft laten ombouwen tot "trans"man (of -vrouw???). :roll: Ik ben en blijf hetero-man. Punt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of anders Unia op ons dak. :-( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Celstraf geëist tegen vrouwen (25) voor aanranden 17-jarige pizzabezorger "Ze behoren volgens mannensite FHM tot de 500 meest sexy vrouwen van Nederland, maar als het aan het Openbaar Ministerie ligt gaan de Amsterdamse Cato van der K. (25) en Michelle de K. (25) uit Alkmaar allebei drie maanden de cel in voor het aanranden van een 17-jarige pizzabezorger. Voor de rechtbank betoogde de officier van justitie dinsdag dat op filmbeelden, die zijn gemaakt door de Amsterdamse, te zien is dat Cato van der K. de minderjarige bezorger in een woning in Alkmaar bij zijn geslachtsdeel grijpt en seksueel getinte handelingen bij hem verricht." https://www.telegraaf.nl/nieuws/1819...-pizzabezorger Arme jongen...:-) |
Citaat:
|
Cisgender, het tegengestelde van transgender. Tegenwoordig vind men allerlei rare termen uit. Bijvoorbeeld het woord carnisme voor iemand die niet vegitarisch of veganistisch is. Ze vergeten er wel bij door pure vleeseters zeldzaam zijn en 'carnisten' ook groenten en fruit eten.
|
Ik denk dat de reactie op de term onnozeler is dan de term zelf. Er bestaan termen die twee zaken onderscheiden, waarbij het ene heel veel voorkomt en het andere uiterst zeldzaam.
Als men de term seropositief en seronegatief gebruikt ga je toch ook niet op de barricade staan als seronegatieve om te zeggen dat je met het meest bent? Die term drukt toch maar een vaststelling uit en geen waardeoordeel? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be