![]() |
Vlaanderen bij Nederland: wat levert dat op (voor Nederland).
Item van het RTL-nieuws (een jaar geleden). Leerzaam ; )
https://www.rtlnieuws.nl/economie/tv...economie-fusie |
Citaat:
Eerst proberen met Zeeland ,Noord-Brabant en NL-Limburg bij Vlaanderen . Dat zou wel al goed kunnen werken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Volgens mij zal Antwerpen dan winnen,wat ook logisch zou zijn . Het is de grootste en meest bevolkte stad en zij ligt centraal in het nieuw gevormde land. |
ik heb toch liever de noorderlingen erbij.
ben niet voor kleinstaaterij/Neoflamingantisch (Vlaams-nationalisten die Vlaanderen als een klein-België zien) gedoe. binnen de staatsstructuur kan je nog steeds een noord-zuid-verdeling maken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Binnenkort kunnen we vieren dat we die kaaskoppen hier 200 jaar geleden hebben buiten gegooid. We gaan ze nu terug hier niet de baas laten spelen. Dat ze in Holland blijven om broodje kroket uit de muur te vreten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als het aan onze beleidmakers ligt staan we de volgende eeuwen zelfs voor een Islamitische onderdrukking ....... |
Citaat:
Hoogmoed en praatjes maken, dat is nu net iets waar de Vlaming zo een hekel aan heeft. |
Citaat:
Honderdeenennegentig jaar van steeds verder oprukkende verfransing, en honderdeenennegentig jaar het hoofd buigen voor een Franse koning. Een verkapte vorm van onderdrukking als je het mij vraagt ;-) |
Citaat:
Zelf ben ik allang overtuigd dat we niet arrogant zijn, maar de rest in Vlaanderen gewoon vaak onmogelijk. Waarom zo boos? Waarom zulke lange tenen? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be