![]() |
Minister Kitir maakt 50 miljoen euro vrij voor klimaatprogramma in de Sahel
Terwijl onze mensen de energiefactuur niet kunnen betalen...
Terwijl wij een geweldige klimaatfactuur op ons zien afkomen... Gaat onze minister van ontwikkelingssamenwerking de problemen in de Sahel oplossen. Een geweldig signaal aan de mensen waarvoor er steeds teveel dagen in een maand zijn. Een geweldig signaal aan de mensen die de wagen nodig hebben om te gaan werken, en die meer dan één dag moeten werken om de bak nog eens te vullen. Maar zo kennen we de Sossen hé! https://www.hbvl.be/cnt/DMF20211026_..._BT=7016336938 |
Andermans geld weggeven is eenvoudig en staat goed.
"ook wij worden hier beter van". Mijn teelballen. |
woke
|
Citaat:
|
Citaat:
Sossen hebben een patent op andermans geld weggooien. |
Citaat:
Het zou misschien aangewezen zijn om het departement ontwikkelingssamenwerking te regionaliseren. NVA kan dan als grootste partij in de Vlaamse regering haar stempel erop zetten en beslissen wie wat krijgt, of niet. Lijkt me een kolfje naar de hand van Zuhal Demir te zijn. |
Citaat:
|
Stel ik mij de vraag wie er naast Kitir een boodschap heeft aan de Sahel? Had men die 50 miljoen euro niet beter in eigen land kunnen gebruiken? Een dankwoord naar de brave belastingbetaler(s) in op wat wij vroeger 'ons' land naamden toe is op zijn plaats. :? |
Citaat:
Als je mensen in hun eigen land steunt, zullen ze dat niet rap verlaten om elders hun geluk te zoeken. |
Waarom een tweede topic over hetzelfde onderwerp?
|
Citaat:
Een vrij vervelend fenomeen. |
Citaat:
We sturen al tientallen jaren, miljarden in totaal, hulp en geld naar zandbak- en brousselanden. Ondertussen zitten er hier 2.5 miljoen en het gaat maar door. |
Citaat:
|
Hoeveel decennia zijn er nu al steunacties bezig voor de Sahel en Ethiopië ? Er verandert niets.
Nu is't weer revolutie in Soedan. Hoe ga je hongersnood verhelpen in een continent dat continu in oorlog is ? |
Citaat:
|
Citaat:
Zelf al geef je die gasten daar 5 miljard per jaar, dan wordt het nog een puinhoop. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be