![]() |
Vlaams Belang drijvende kracht achter Vlaamse antivaxxers/covid minimalisten.
Ik denk het wel.
Het merendeel antivaxxers op sociale media zijn VB’ers. Dit forum is er het beste bewijs van. Die volgen partijorders. En nu heeft ook het VB de maskers laten vallen: Chris Janssens (woordvoerder VB) preekt burgerlijke ongehoorzaamheid tegen Coronamaatregelen. https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/10...ca-op-tot-ong/ |
Ik denk eerder dat het VB op de trein van de antivaxx-kerk springt alvorens hij uit het station is.
Gedurende al die maanden heeft niemand van de politiek zijn smoel open gedaan en zaten ze er bij gelijk weekluizen. |
Ontevreden kiezers worden opgejaagd en belanden in de vergeet put, VB?
Wil je dat zeggen? Uitgesloten van machtsdeelname. Of worden ze "getolereerd". Je mag wel veel gebaren maken maar eigenlijk worden ze subtiel genegeerd. Er zijn al vervolgingsprocessen geweest. Welk middel heeft een staatsmodel nog meer? Het "Belgische" staatsmodel zegt hetzelfde als het VB hun favoriete uitspraak. "Aanpassen of opkrassen." Dan is er geen "middenveld" e om tegemoet te komen. Houdt het op precies... Nieuwe strategie uitdenken of een nieuwe tactische lijn met weet ik veel wie. BDW peilt veel e. Is niet achterlijk. Watertjes testen. Die anderen weet niet waar ze heen willen. CD V enzo. Het midden houden hé en erin blijven. |
Ze hebben er lang over gedaan, maar na anderhalf jaar zwabberen springen ze op de gemakkelijke bandwagon.
|
Citaat:
Veeg ook eens voor je eigen kot voor de verandering. Schoothondjes van het systeem hebben inderdaad geen bewaking nodig. Sommige van die figuren hebben constante bewaking nodig. Gezellig zeg voor strakkere lijnen te willen uitstippelen. |
Citaat:
Malcontenten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als het over andersdenkenden gaat dan pleit Chris Janssens (woordvoerder VB) voor burgerlijke ongehoorzaamheid tegen Coronamaatregelen. |
Citaat:
|
Citaat:
De sos krijgt altijd wat voorzetten en dan binnen pissen. Altijd wel een febbenkak van de media bij de S.PA. Hehe. De antivax door rechts aangestuurd? Wie pleit er dan eigenlijk voor vrijheid? Beschuldigde, Sta Op! -lol- |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be