![]() |
Premier De Croo duwt eigenhandig nog wat verder het mes in N-VA-wonde
Wat een prachttitel voor alweer een onthullend maar vooral ontluisterend artikel over de N-VA. Wat dat betreft is 2021 een prachtjaar.
https://businessam.be/premier-de-cro...in-n-va-wonde/ Citaat:
Citaat:
Citaat:
Blij dat mij eigen perceptie overeenkomt met deze van zoveel anderen. Het was alvast weer een leuke politieke week voor mij. De zoveelste in dit gezegdne jaar 2021. |
Een beleid gebasseerd op plotseling veel gaan testen in kleuter- en lagere scholen om zo "besmettingscijfers" te genereren terwijl ieder kritisch mens weet dat dat virus de voorbije 18 maanden daar ook al circuleerden. Vivaldi en hun tv-kwakzalvers zijn een grote leugen.
|
Ik weet ook wel dat de draadstarter met genoegen een bepaalde partij,de N-VA wil opzijzetten....en dat is zijn recht...
En ja,als sympatisant van deze partij hang ik de laatste tijd een beetje te veel naar mijn gedacht in de gordijnen ...Dit is NIET de "kracht van verandering"....hoogstens ergens een "verandering in de Kracht" of zo........ |
Citaat:
Het is begrijpelijk (alhoewel zeer laag) dat het VB als oppositiepartij de antivaxxers aanmoedigt, maar de NVA zou eens moeten beseffen dat het geen oppositiepartij meer is. Gewoon vlakaf verantwoordelijkheid nemen zoals Zuhal Demir doet. |
Citaat:
Met de niet te weerleggen uitschuiver van deze week tot gevolg. Euh wat zegt u over Demir ? Op energievlak voert dat maddemeke doodsimpel federale oppositie ! Een politiek spelletje waar de Vlamingen de prijs voor gaan betalen. En met 3M...wou ze gewoon de CD&V (Schauvliegge) pakken...en dat is op dit moment ook niet in de groen dolle N-VA'ster aan het uitpakken. |
Citaat:
Groene Zuhal! :twisted: |
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
N-VA daarentegen... En kom niet af dat ze toen nog zeer klein waren. |
Zou het algemeen en verplicht wonden-likweekend zijn ?
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat is gewoon een eufemisme voor met geld smijten ten voordele van hun kiezers. Voor mij is de beste politieke partij de partij die de uitgaven terugschroeft. |
Lol.Een regering die het belangrijker vind van een partij te kleineren dan te zorgen voor de gezondheid van de bevolking.Meer dan 20.000 coronadoden op nauwelijks een jaar.Enkel deze regering en de begrafenisondernemers lopen dezer dagen met een smiley op hun face.
|
Het klopt dat De Croo voor een dweil erg handig is met het politieke mes dat in de rug gestoken kan worden van andere partijen.
Wie goed oplet, kan dus nog wat leren ... |
Citaat:
De Croo zegt dat Jambon een verantwoordelijk man is. Nou moe, als dat al kleineren is. Het is de opgeblazen holle rethoriek die de N-VA zelf, oa via De Wever in Terzake deze week die maakt dat ze alweer maar eens zichzelf hebben gekleineerd omdat de realiteit niet wil doen wat de N-VA wil. Trouwens wie wind zaait, zal de bal ontvangen....of zoiets. De N-VA is ook een regeringspartij, dan wel van de Vlaamse regering, en als wij het lijstje partijen, groepen, personen,....hier gaan opnoemen die de N-VA al gekleineerd heeft, heeft dit forum geen pagina's genoeg. Dat is ook lol natuurlijk ??? |
Citaat:
Wonde ontstaan door de eigen domme communicatie van de N-VA en Wever himself. Voor iemand die zich actief Vlaming noemt is het verschil tussen messen in ruggen (zoals Wever al een aantal keren met Jambon gelapt heeft) en messen in wonden (zoals nu de Croo met zichtbare genoegdoening heeft aangeboden gekregen) steken een groot verschil. |
Juicht! Ziet hoe de dictatuur werkt, hoe de nieuwe Brusselaars en Walen zich niet wensen te vaccineren en hoe de Vlamingen die dat wel massaal hebben gedaan stank voor dank krijgen. Hiep hiep hoera voor de Vivaldidictatuur.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be