![]() |
Welke richting gaat het uit?
U rijdt ergens naartoe.
Plots komt u bij een kruispunt, er staan geen richtingaanwijzers, gps is nog niet uitgevonden en er is niemand in de buurt om iets te vragen. Welke kant rijdt u op? |
Citaat:
|
De verkeerde kant.
|
De richting van het doel waarnaar ik me aan het verplaatsen ben.
|
Ik blijf staan en maak een enquete op politics.be om te vragen welke richting ik moet gaan.
Vervolgens kies ik de tegenovergestelde richting. :lol: |
Zoals Gandalf deed toen het Genootschap verdwaald was in Khazad-Dhum...
Je volgt de gang die het minst slecht ruikt..... |
Ik kijk naar de windrichtingen. Volgens de vraag rijdt ik ergens naartoe. Dus ik heb een richting. Als ik grofweg naar het zuidoosten moet om bij mijn bestemming te komen, zuidoost.
Alternatief antwoord: als ik ergens heen rijdt op basis van richtingaanwijzers en op dit kruispunt staan er geen dan is het waarschijnlijk rechtdoor. Vaak zal dit antwoord ook redelijk kloppen met het eerste. |
Altijd rechts, altijd rechts ...
|
Citaat:
|
Natuurlijk is er ook de meest vanzelfsprekende oplossing waaraan nog niemand gedacht heeft :
En je rij rechtdoor en je sla linksaf tot aan een kerk met een plein ervoor Daar staat een boom met een hele dikke stam en wat verder ligt dan Volendam! Altijd juist! |
Citaat:
|
ik ga niet reageren in deze draad
|
Laat ik het houden op de vicieuze cirkel ...
|
Citaat:
|
Ik kijk naar de zon om me te oriƫnteren.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het grootste deel van elk traject is rechtdoor rijden, dus zo geraak je zeker in Rome. Of was het in Keulen dat je het hoorde donderen?
|
|
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be