![]() |
Best Western, Ibis, Mercure... welke hotels verkies jij?
Titeldraad zegt het. Ik heb nou onlangs weer in een IBIS styles gelogeerd, maar denk dat ik volgende keer toch voor een hogere prijsklasse ga. Het was in orde, maar ook niet meer dan dat. Hebben jullie voorkeuren qua hotels?
|
Van de hotelketens die we hebben geprobeerd geniet Holiday Inn Epress wel de voorkeur. Daar enkel keren gelogeerd in Hasselt en in Düsseldorf.
|
Citaat:
een bed, een propere badkamer, meer moet dat toch niet zijn ? |
Citaat:
Als het hotel dient om 's avonds toe te komen en 's ochtends direct te vertrekken, dus op doorreis, dan is eenvoudige properheid wel voldoende. Tenzij in de zomer. Dan is een zwembadje wel aangenaam. Er is ook een verschil in gezelschap: op stap met mijn heksie perfeksie, of op stap met de motorclub ... |
Citaat:
Best Western heb ik wel eens gehad in schotland, was ook niet slecht. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik wil er hier geen zaag- en klaagdraad van maken, maar het waren zo een paar kleine ergernissen. Ik had er geen probleem mee dat ze niet dagelijks kwamen kuisen ("risico coronabesmetting verminderen, volgens de receptionist") maar dan had er wel een iets grotere vuilbak gemogen, daar konden met moeite twee cola-blikjes in. Ook zoiets: ik ben iemand die veel zweet, dan zijn een paar kleerhangers handig om je kleren te drogen, maar als je er maar vier in je kast hebt... (een kleerhanger is nu toch écht niet zo duur). Sober ontbijt ook, en geen idee waarom de TV altijd moest spelen in de ontbijtkamer. Positief wel: vriendelijk en behulpzaam personeel, over de prijs viel ook niets te klagen. |
Ooit 2 keer op hotel & 1 keer op motel geslapen !!
Trier , da's al zeker 40 jaar geleden !! Parijs , ongeveer rond 1990 , 's nachts aldaar XXX-TV gekeken !! :lol: Er was toen op het gelijksvloers toen een trouwfeest bezig !! Motel: Antwerpen , vlakbij de Rooseveltplaats , een taxi was duurder , dus .... !! Da's ook al zeker 12 jaar geleden !! |
Citaat:
Als ik ergens een week ben wil ik ook een kleerkast, een tafel die groot genoeg is om de laptop op te zetten edm. ik blijf echter zelden ergens een hele week. |
Citaat:
Ja dat is waar "the office" zich afspeelt. Als je daar met de bus dan door die "woon"wijken rijdt, man, man, man wat een armoede, dikken bak voor de deur in een kruipkot dat net groot genoeg is om een grote tv te installeren en een microgolfoven neer te kwakken voor de diepvriesmaaltijd. Triestige bedoening daar. Veel vicky pollard types ook, ... |
IBIS is heel goed als je ergens een veertien dagen of langer met werken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Voor Moskow is het niet moeilijk. Azimuth Olympic.
Voor Rusland een best modern hotel, waar alles werkt, comfortabel, en het ontbijt van olympische kwaliteit is. |
Citaat:
Is het voor een langer verblijf, dan eis ik altijd een klasse hoger, of nog liever, een air BNB met eigen keuken. Ooit zo 3 maand in een Gite verbleven voor het werk tussen de Franse wijnheuvels en mijn eigen pot gekookt, veel beter dan het Franse baanhotel waar ze mij eerst in wilden steken. Is het privé, dan hangt het er vanaf van de omstandigheden, maar durf ik toch wel eens naar de hogere klasse te gaan qua hotels, als dat maar voor om de zoveel keer is |
Citaat:
|
De Mariot in Denver, prijs kwaliteit verhouding is super. En een onvergetelijk ontbijt.
|
Ibis vind ik prima voor 1 of 2 nachtjes. Voor langer verblijf is het niet ideaal.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be