![]() |
Eveline Dellai of Hot Marijke?
Ja zeg, wat moet je kiezen?
Eentje zonder tetten of eentje met teveel tetten? ![]() ![]() |
Citaat:
|
Al hou ik wel van tetten.
|
Onder dat Marijke wil ik niet komen te liggen.
|
Wat is een "mijk joker"?
|
Citaat:
|
Ik stel mij nog steeds de vraag wat borsten te maken zouden kunnen hebben met of je iemand graag of niet graag ziet?
Een andere optie dan maar ... |
Citaat:
|
Beter teveel dan te weinig.
Een principe dat gezond is. |
Die zwartharige haar gezicht en Marijke der tetten.
|
Citaat:
![]() Weird Science https://www.youtube.com/watch?v=Ni8vCrKibBM |
Citaat:
![]() Kenzi ff roepen dan maar ... ![]() |
Citaat:
Die zonder tetten moet maar wat harder werken als ze op u komt liggen. Half uurtje - uurtje seks. Die Hot Marijke, snel pompen vanboven. Dat moet in 5 minuten klaar zijn anders ben je weeral moe enzo. -lolz- |
Citaat:
Daarna. Pffft. Trash TV. :lol: "Show me the boobies!" Beavis and Butthead... "Zeker, coach, zeker...." |
Ze is wel erg plat, maar stel dat een gangster een pistool tegen mijn hoofd houdt en me dwingt seks te hebben met één van beiden. Dan kies ik Eveline.
Edoch, ik zou geen zelfmoord plegen mocht hij me enkel dwingen Hot Marijke te penetreren. |
Citaat:
Dan heb je deze onzin toch ook niet meer nodig. |
Citaat:
Mijn dilemma is dood of seks met één van beide dames. Maak een keuze. Jokers zijn er niet ;). Niet meer, niet minder. |
![]() een beetje meer tet zou mogen , ik kies voor haar |
Oh, met die Italiaanse kunt ge uren doorgaan en een oneindig aantal verschillende standjes uitproberen,
met die Knokse Plum Pudding zijt ge direct uw goestng kwijt,als ge uw lul al omhoog krijgt bij het zien van een berg kwabber spek. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:37. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be