![]() |
Politie tegen het Leger
We vernemen op de radio dat de politie heden binnen gevallen is in 3 kazernes en op verschillende adressen van militairen.
Het is wel duidelijk dat er geen effectieve wacht meer is want "in mijnen tijd" zou dat niet gelukt zijn...Enkel de Rijkswacht kon min of meer naar genoegen binnen of buiten wandelen in militaire kazernes,zeker geen polies.....:-P Serieus nu,het is blijkbaar nog een nasleep van de Zaak Conincks.... |
Citaat:
Na de onverklaarde schoten in de Hoge Kempen op 19/05/2021 (ver buiten het jachtseizoen) moet de show doorgaan. Zogenaamd om extreem rechts binnen het leger aan te pakken. Wedden dat we er voor de rest niet veel (zelfs niets vrees ik) van gaan horen. Ondanks het extreem rechtse gedachtengoed binnen het leger echt wel welig tiert. |
Citaat:
Veel doden al? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vreemdelingen Walbanen Dweil |
Citaat:
|
Citaat:
|
Onze polies waakt tenminste.
De Landcomponent evident niet. |
Nu maar hopen dat er geen extreem-rechtsen bij de politie zitten.
|
Citaat:
Buiten die ene zeer geslaagde aanslag, zeer ‘indrukwekkend’ moet ik toegeven, op zijn eigen, kan ik in Vlaanderen na de bende van Nijvel doden geen verdere voorbeelden geven |
Citaat:
|
Citaat:
Bent u de bende van Nijvel vergeten ? |
Citaat:
Allee, geen aanslagen van rechts dus. |
Citaat:
... |
Citaat:
We wachten nog altijd in spanning op het onweerlegbare bewijs dat Bonkoffsky niet een van de reuzen was. Hij mankte, werkte niet op het moment van een de aanslagen in Overijse en Eigenbrakel, zijn familie is er zeker van (nog nooit een familie van een dader zo hard bijna zitten smeken om te kunnen zeggen dat hij lid was een bende). Het enige wat we te horen kregen: hij was het niet. Dat hij herkent is geweest is waarschijnlijk louter een getuige die een verkeerde bril ofzo droeg. Het is trouwens veelzeggend dat er in de film Niet Schieten meer dan genoeg hints zitten naar hem en de groep Diane. |
De politie heeft 20.000 km² terrein doorzocht, tot 30 meter voor de kazernepoort waar de zoekactie gestopt is.
Ze hebben geen enkele militair gevonden. |
De mannen van Bloed, Bodem, Eer en Trouw kwamen ook uit militaire middens. Thomas Boutens was beroepsmilitair.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be