![]() |
Rekenhof vernietigend voor Brusselse rekeningen
https://www.tijd.be/politiek-economi...ign=pushengage
Zou Vivaldi nog steeds vriendjes met de Brusselse deelregering zijn, of gaan ze die nu ook op de vingers tikken en "den tering naar den hering zetten" ? |
'''De kwaliteit en de volledigheid van de rekeningen zijn zo slecht dat het Rekenhof niet in staat is een gekwalificeerd oordeel te geven over de rekeningen.
een soepje dus |
Citaat:
Heb die vent nooit kunnen smaken. Is bij mij blijven hangen doordat hij Videogames heeft gefonsd, de blunder (werkt niet eens in een tunnel zoals de oude AM zenders) van de digitale radio heeft op poten gezet, en zoals dien andere "force mineur" heeft hij in "de slimste mens" gespeeld Voor de rest lijkt dat ventje mij het warm water niet te hebben uitgevonden. |
Citaat:
En wordt dat dan zo maar aanvaard, het gaat ten slotte om overheidgeld, (ons geld)? Doet mij denken aan krollenpoedel en haar subsidies en ik zal er niet naast zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
Met samusocial in gedachten moogt ge daar van niets meer verschieten hé... |
Citaat:
|
Citaat:
Yeah right... |
Franstaligen hebben nooit verantwoording voor om het even wat moeten geven, en 't is niet nu dat ze eraan zullen beginnen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Hij is zelfs voorzitter geweest van de VU studenten jongeren en van enkele VU afdelingen. Met dezelfde zin voor veralgemening als sommigen op dit forum zou ik kunnen schrijven dat er toch weer maar een Vlaams-nationalistje bij de sjoemelaars zit. (En die Vervoort is half-Vlaams (Vlaamse vader)) |
Citaat:
Citaat:
Als Vervoort “half-Vlaams” is dan is zowat de helft of meer van het autochtone “Bruxelles” dat ook. Zelfs Olivier Maingain is dat dan. Ooit verklaarde hij in een interview met een VRT-journalist: “Maman était une Alostoise”. |
Citaat:
Maar is wel eentje van het blauwe partijtje waar sjoemelaars en oplichters het grootste deel van uitmaken .... En dat veegt alle krediet wat hem betreft weg en zoals het destijds bij Van Hengel het geval was... |
Citaat:
|
Naar het schijnt was de boekhouding van de Sihame El Kaouakibi nog beter in orde dan de Brusselse ... :lol:
|
Citaat:
|
Citaat:
En dat mijn eigen partij daarin een vuile achterbakse rol heeft gespeeld, ook om mij te kloten, zal ik niet vlug vergeten. Soort zoekt soort. Als de nacht valt vervallen de kleuren en zoeken gangsters mekaar op om hun slag te slaan. |
[-
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be