![]() |
GEZOCHT: Discussie met Vl72 die niet in een ordinaire scheldpartij is ontaard.
|
en wat verwacht ge dan van deze topic ?????
|
Citaat:
![]() :lol: :lol: :lol: |
Ze zal blij zijn met een topic speciaal voor haar.
Lees toch gewoon over haar heen. Wat zij zevert is zelfs iemands ergenis niet waard. |
Bah, gewoon eens ingaan op haarzelf. Heb ze net te kakken gezet, toen ik haar vroeg wat haar een échte VN maakte, en mij een valse... Daar kwam een heel grappig antwoord op...
Er zit niet veel in, maar er komt wel veel uit. Vlaanderen72 is onschuldig. Guderian, dat is pas een slimme, consistente kerel (althans, in zijn wereldbeeld). |
Citaat:
Ze zal dan wel vertrekken (hoop ik) |
Als je 1 ding moet weten uit de hele internationale en nationale politiek en geschiedenis, is dat er nog nooit 1 boycot volledig waterdicht is geweest.
|
Kijk de manier waarop ze iets zegt is misschien ook niet direct de mijne.
Ze heeft haar hart op haar tong, en inderdaad, dat loopt soms uit de hand. Nu om te schelden moet je met 2 zijn, dus zal niet alles aan haar te verwijten zijn. Topics die iets té ver uit de hand lopen negeer ik, andere durf ik dit spel wel eens mee te spelen. Nu ben ik voorstander van vrije menigsuiting, en voor mij gaat dit zover dat zelfs dit moet kunnen. Ik ben trouwens niet verplicht het te lezen of te beantwoorden. Haar negeren, ik zie niet in waarom....... En ja, jullie zullen wel zeggen dat die bruin z*kken elkaar verdedigen, soit in vele dingen die ze schrijft kan ik me grotendeels terugvinden, kwa verpakking iets minder, maar niet iedereen is even poëtisch hé :wink: |
Citaat:
|
... en ze schrijft toch soms eens dingens waar ge goed kunt mee lachen hé?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben een absolute fan van Vlaanderen72 :!:
Ik sprak me tegen haar ban uit omwille van
en jawel ook één vals persoonlijk motiefje:
|
Citaat:
|
datri:
Tja, gij schrijft ook zaken waar ik eens goed mee lach, maar die jij serieus bedoelt.... ydde: Alles wat ik schrijf bedoel ik serieus zenne datri!!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
( :lol: :wink: ) |
ydde schreef:
:evil: :evil: :evil: Datri schreef: :lol: :lol: :lol: Patriot schreef: :evil: :evil: :x :x :x :lol: :wink: ydde schrijft: Niks meer! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be