![]() |
VDB pleit voor meer telewerk en minder contacten
https://www.hln.be/binnenland/vanden...64bcae3451591a
Dat die maatregelen van pakweg een week geleden niet gingen helpen was glashelder. Ze zijn de kikker weer traag aan het opwarmen omdat ergere maatregelen er zitten aan te komen. |
De mensen hebben het ditmaal hopelijk door, maar zelfs als ze het door hebben...
|
Citaat:
|
Citaat:
Protesten worden onderdrukt en gewoon verboden, en blijkbaar zijn er voldoende veel agenten die maar al te graag eens een manifestatie uit elkaar slaan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Inderdaad. De Franse Revolutie was nooit gelukt zonder hun hulp. De Boerenoorlog in Duitsland werd bloedig neergeslagen, ook al waren die boeren met veel meer dan al die getrainde soldaten. En het was zelfs niet nipt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoe hoog wordt de 4e golf? Een meterke of 3.
https://www.hln.be/dossier-exclusief...nter~a643297c/ Vermits de lezer van HLN toch een weerspiegeling is van de gemiddelde Jan-met-de-Pet, heb ik eens de moeite gedaan om te tellen wie zich kritisch uitlaat en wie pro is. Op 163 commentaren zijn er 105 kritisch en 53 pro-maatregelen. Kweet wel, is een klein staaltje, maar toch... |
Citaat:
Alleen zijn het natuurlijk vooral idioten en bejaarden die reageren, en dus vooral extremen. De grote gematigde massa houdt zich daar niet mee bezig. |
Ik hoor zonet, op de radio dat de "eventsector" zijn boekingen (die,herinneren we ons,net opgang waren gekomen) ziet afvlakken en zelfs vallen....Bij "events" blijken er bovendien een hoop mensen toch niet af te komen...
:thumbsup: Jammer voor de sector,en ja,ze roepen de mensen op af te komen maar het gaat daarover al lang niet meer....En bovendien is de "veiligheid" even groot of even slecht als exact 1 jaar geleden...laat ons alstublieft toch geen illusies hebben,dat QR-kodetje houdt geen enkel virus tegen,dat WETEN we al hé. Persoonlijk zal ik dit jaar 1 "gebeurtenis" bijwonen in een horecagelegenheid,zijnde onze jaarlijkse vergadering van Mede-eigenaars (het zou wel sneu zijn als een lid van de "commisarissen" die gewoonlijk ook voorzitter van de vergadering wordt, niet zou afkomen he) Thats it,ik ga niet naar een bedrijfsfeestje,geen cinema,geen beurzen bezoeken ....ze mogen hier in het cultuurcentrum organiseren wat ze willen....done.Ben het nu toch al meer dan een jaar gewend... Ik kan er niet tegen dat er mensen gediscrimineerd worden,en dan nog volgens verkeerde modaliteiten en eigenlijk zelfs op de verkeerde redenen met een doel dat onbereikbaar is.........:evil: Dus,in zekere zin kan VDB tevreden zijn over mij....we zijn "objectieve bondgenoten",hij en ik.,en blijkbaar niet alleen.... :vamp: |
Citaat:
Nu steken ze het op degenen die niet gevaccineerd zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be