![]() |
Eigen Vlaams paviljoen op volgende wereldtentoonstelling
"Lors de la semaine flamande ?* l'Exposition universelle de Dubaï ?* la fin du mois d'octobre,
le ministre-président régional Jan Jambon avait fait part de son souhait d'un pavillon exclusivement flamand lors de la prochaine exposition internationale.":-) https://www.lalibre.be/belgique/poli...AS4EM5XSJB4XU/ Jan heeft dat goed gezien . De Vlaamse onafhankelijkheid komt er aan , dus bij de volgende wereldtentoonstelling moet Vlaanderen zijn troeven aan de wereld kunnen tonen zonder de smet van de oude Belgische schoonmoeder. |
Citaat:
Om dan zo de kritiekloze fans een reden te geven waarom hij plat op de buik is gegaan op het overlegcomité. Hij kan dat niet aan zo’n overdure plezierreisjes combineren met het serieuze politieke werk. Als mensen die velo’s gaan verkopen in de woestijn de toekomst van een onafhankelijk Vlaanderen moeten uitmaken, kunnen we alleen achteruit gaan. Wat Vlaanderen volop aan het bewijzen is. |
Een wereldtentoonstelling. Hoe eigentijds is dat? De Arabieren gaan met open mond staren naar onze Vlaamse vélocipedes en trekpaarden.
|
Citaat:
Bent u nu ook al een belgo collaborateur met een Stockholm syndroom ? |
Ik heb zelf ook geen probleem met het Frans. Het is mijn derde taal. Ik spreek het veel gemakkelijker dan het Duits, zelfs. Dat is zeer atypisch voor een Vlaamsgezinde waarschijnlijk. ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
:shocked!::shocked!::shocked!: |
Citaat:
|
Citaat:
Dat hebben die Lamborghini’s waar ze zich nu mee verplaatsen niet hé. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Veel getroll.
|
Citaat:
U durft een paard een paard noemen…groot gelijk de waarheid heeft ook zijn rechten. |
Citaat:
|
Citaat:
Idd veel getroll |
Veel Vlaams-gezinden beantwoorden bijlange niet aan de stereotypen die mensen van de oude stempel erover hebben, hoor.
|
Citaat:
Dat is blijkbaar maar normaal,maar een Vlaams paviljoen dat zou dan weer abnormaal zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
Stel je voor, dat naast het Belgische paviljoen met het negerdorp. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be