Weyland |
8 november 2021 20:49 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus
(Bericht 9809889)
Och weet je, die manie om alles te gaan klasseren naar links of rechts vind ik kotsmisselijk. Ik vind van mijzelf dat ik stevig “rechts” ben. Ben ik fascist? Ik ben dat in geen geval. Alhoewel sommigen op dit forum dat min of meer omfloerst mij voor de voeten gegooid hebben. Maar ja…, dat was i.v.m. het eindeloos geëmmer rond de anti-covid maaregelen van onze overheden, dus niet ernstig te nemen. Mijn “rechts” zijn is primordiaal economisch.
|
Ooit postte hier een Waalse communist die zichzelf als 'verzetslid' zag en je doodbedreigingen stuurde (hij had het vooral op jou gemunt om een rare reden). Zo'n tien jaar geleden hier. Best bizar. Waar Vlaanderen meer extreem-rechtse zotten heeft, heeft Wallonië meer extreem-linkse. En de Tweede Wereldoorlog is blijkbaar nu nog aan de gang.
Best gek eigenlijk, want je bent nog oud genoeg de Oorlog meegemaakt te hebben ook... Als kind dan wel.
Dit forum telde zeker meer rare figuren vroeger tegenover nu. ;-)
"Tous ceux qui ne sont pas d'accord avec nous sont des fascistes qu'il faut tabasser pour leur faire changer d'avis."
Ik ben ook al onderhands 'extreem-rechts' genoemd geweest. Het is een gekende tactiek om Vlaams-gezindheid in discrediet te brengen.
|