![]() |
Peter Mertens stopt als voorzitter
https://www.msn.com/nl-be/nieuws/nat...cid=entnewsntp
Is dat goed of slecht nieuws? Op het eerste zicht lijkt dit goed nieuws. Hopelijk vinden ze een goede kandidaat om hem op te volgen. Ik zou gaan voor Colebunders. |
Of je nu akkoord waard met zijn stellingen of niet.
Hij kon het in ieder geval wel zeer goed uitleggen in verstaanbare taal voor de gewone man. |
sympatieke kerel
stoem partij |
Citaat:
Veel partijen zouden blij zijn met zo iemand als voorzitter. |
Citaat:
Dat is de uitleg van de PVDA. |
Citaat:
De overheidsgedwongen collectivistische visie van de PvdA spreekt me overigens niet aan,maar ik heb toch respect voor die partij |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je spoort niet als je zo een ideen hebt, of je begrijpt het allemaal heel goed en dan ben je nog gevaarlijker. Al ene ontmoet of gezien in de wereldgeschiedenis die er geen totale puinhoop van heeft gemaakt ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En het bekt goed bij vele mensen. |
Tijd dat ze al die figuren op verplichte studiereis sturen naar een voormalig communistisch land. Je hoeft niet te ver gaan, in het voormalige Oost-Duitsland zijn er voldoende Stasi-Gedenkstätten waar je de ware aard van het communisme aardig te zien krijgt.
![]() |
Citaat:
|
.
( fout topic ) |
De rode tweeling...
De facto verandert er niets. Zijn invloed blijft even groot. Zowel de aftredende als de nieuwe voorzitter zijn uitstekende communicatief sterke publiek spelers. Maar vergis u niet, symphatiek overkomen doen ze dan wel, het zijn allebei ijskoude intriganten die zowel figuurlijk als letterlijk over lijken durven gaan... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be