![]() |
Ik heb gedroomd dat ik appelbollen en worstebroden ging kopen
Wat hebben jullie gedroomd?
"Ik weet het niet meer" is geen geldig antwoord. Dan verzin je maar iets. |
Ik reed met mijn Lincoln over de inrijlaan van Falcon Crest, want ik had het landgoed net gekocht om zelf wijn te gaan maken.
|
Ik stuiterde over een heel groot platform dat zich mijlenver over de oceaan uitstrekte en kon niet stoppen op het einde waardoor ik van een serieuze hoogte naar het water viel.
Ik heb het wel niet geraakt, tegen dan was ik wakker. |
Ik heb vannacht FVDB een muilpeer verkocht.
|
Citaat:
|
Ik droom al jaren van een verre planeet die afgeladen vol zit met knappe vrouwen.
In die droom probeer ik er dan ook ééntje te 'vangen'. En juist ... juist ... als ik er bijna ééntje te pakken had ![]() Het gevloek dat daarop volgde hou ik liever voor mezelf. Nota: De wekker is dood daar die ineens en zonder enige aanwijsbare aanleiding 0X door de kamer ging vliegen en dat niet overleefde nadat hij tegen een muur knalde. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb gedroomd dat ik in Rusland op de loop ging voor een kwaaie baboejska, terwijl mijn vluchtgenoot met zijn longboard in een struik is beland
helaas werd ik toen wakker :|:|:|:| |
Citaat:
|
Ik ben weer met mijn penis tegen een muur gelopen. Tijd om 5 kilo plamuur te halen.
|
Gedroomd...
Die van ons lag boven op me steunend op haar armen met haar tetten in mijn gezicht. Ze had zo een houthakkershemd van mij aan dat uiteraard niet dichtgeknoopt was. En ik vroeg, moet je geen ander hemd hebben? Rare kronkels 's nachts... |
Ik droomde over nougatbollen en hansworsten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vannacht gedroomd dat ik gevangen genomen werd door een boosaardige tovenaar.
Die veranderde mij in een spinnekop, en sloot mij op in zijn luchtkasteel. Na enige tijd was het gelukt om uit mijn kooi te ontsnappen, en aangezien ik een spin was kon ik een draad spinnen om zo uit zijn kasteel neer te dalen. Dat ging vrij vlot, tot een aantal meter boven de grond, wanneer het spinrag op was. Toen moest ik steeds even wachten om te recupereren, waarna ik er terug een beetje spinrag kon uitpersen. Of ik er geraakt ben weet ik niet, want mijn vrouw stampte mij wakker omdat ik het bed had volgescheten. |
Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=FXHkFZ-nG4Y |
Al die zwaar seksueel getinte dromen zou dat een voorbode van 'wie weet wat' kunnen zijn?
Misschien waren het wel géén dromen maar uittredingen? (parapsychologie) 8O *Grijnszzzz* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be