![]() |
De "ik reed eens uit Antwerpen" draad
En er was gewoon niets buiten kilometers snelweg en weiland. W t f ik had nochtans gehoord dat er nog steden waren in Vlaanderen. Net toen ik het uitzicht beu werd kwamen we zichtbaar opgelucht aan in Mega Speelstad, Lille (gehucht met paar kleine huizen ter groote v tentjes dat haar naam v een Franse grootstad heeft afgekeken).
Enfin, nu met een eigen Plopsa Station hoeven we Antwerpen helemaal niet meer uit. Herkenbaar voor andere Antwerpenaren, euh ik bedoel, Vlamingen? |
Waaw rijden in Antwerpen,laatst deed ik er 2 focking uren er over om van Wilrijk naar Ardooie te tuffen.98 km volgens Tomtom.
|
Ik rij uit Antwerpen en neem mee:
-een gepeperde rekening van de LEZ |
?
Het platteland vind je saai na 1 maand. De steden daar heerst de waanzin. Maar het geld zit daar. Wat wil je eigenlijk? Neen, echte metropolen heeft België niet. Beter zoals andere landen 1 metropool waar al het vee zit. En er rond rust. 100 miljoen mensen op een speldenkop. |
Citaat:
-een gepeperde rekening van de LEZ; -een handgranaat; |
Citaat:
|
Als ik uit Antwerpen vertrek zo richting kust uit maak ik op voorhand altijd een overlevingspakket klaar en leg dat in de wagen.
Géén overdreven optie de laatste tijden zo een overlevingspakket. * Genoeg water, nootjes, vijgen dadels en wat energy sport bar's USB koffiezettertje? :-D |
Ik woon op de parking van Antwerpen: Mechelen.
Gemakkelijk te bereiken met de trein. Van shoppen op de Meir ben ik geen voorstander. Liever Het Arsenaal, De Dufkes, De 5 vaten, Het Zand, De Boccadero .. Toffe stad. |
Citaat:
|
Citaat:
-een gepeperde rekening van de LEZ; -een handgranaat; -500 kg weed: Zeg mensen, doe eens mee aub? |
Citaat:
Café Beveren dan maar luisteren naar de DeCap als die er nog staat tenminste want het stamt al uit een vorig leven dat ik daar nog geweest ben. |
Citaat:
-een gepeperde rekening van de LEZ; -een handgranaat; -500 kg weed: - Lamkel Zé |
Citaat:
|
Citaat:
Het heeft een groot nazicht nodig in het atelier van de Gebr. Decap. Het probleem is dat men het raam moet uitbreken om het buiten te krijgen. |
Citaat:
|
Citaat:
-een gepeperde rekening van de LEZ; -een handgranaat; -500 kg weed: - Lamkel Zé -het justitiepaleis |
Citaat:
-een gepeperde rekening van de LEZ; -een handgranaat; -500 kg weed: - Lamkel Zé -het justitiepaleis - Annick De Ridder |
Citaat:
Een gepeperde rekening van de LEZ Een handgranaat 500kg weed Lamkel Ze Het justiepaleis Annick De Ridder De honderden elektrische steps die de andere weggebruikers hinderen. |
Een gepeperde rekening van de LEZ Een handgranaat 500kg weed Lamkel Ze Het justiepaleis Annick De Ridder De honderden elektrische steps die de andere weggebruikers hinderen Alle nieuwe Belgen |
Een gepeperde rekening van de LEZ Een handgranaat 500kg weed Lamkel Ze Het justiepaleis Annick De Ridder De honderden elektrische steps die de andere weggebruikers hinderen Alle nieuwe Belgen De Kennedy Tunnel. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be