Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Coronacrisis (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=225)
-   -   Ik wil besmet Covid-snot kopen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=261663)

Frankenstein 8 november 2021 20:57

Ik wil besmet Covid-snot kopen

Ja u leest het goed. Ziehier een forummer die zich eind juni heeft laten inspuiten met Janssen en in september officieel positief is getest op het C.virus.

Ik las gisteren in de kranten dat in Oostenrijk het Janssen vaccin in 02.01.2022 komt te vervallen. Ofwel na die datum ben je als Janssen gevaccineerde officieel weer terug bij af. Andere landen in Europa zullen denk ik volgen.

Aangezien ik fel tegenstander ben van het MNRA vaccin kies ik ervoor om voortaan opzettelijk positief te testen en zo het felbegeerde Coroba pas in handen te krijgen.

Al moet ik er 200 euro voor neertellen dan heb ik het er nog voor over. Namelijk snot van een Coronapatient in mijn neus doen, om vervolgens volgens een PCR test af te nemen.

Inderdaad zeer goor en smerig maar liever dit dan het MNRA vaccin. Niet nu, maar als mijn datum van besmetting van afgelopen september komt te vervallen.

Reverberation 8 november 2021 21:02

Hehe!

Hier is een super goed youtube kanaal als je van WW2 geschiedenis houdt.
Laat je inspireren door helden!

https://www.youtube.com/c/MarkFeltonProductions/videos

Jan Janssen 8 november 2021 21:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein (Bericht 9810034)
Ja u leest het goed. Ziehier een forummer die zich eind juni heeft laten inspuiten met Janssen en in september officieel positief is getest op het C.virus.

Ik las gisteren in de kranten dat in Oostenrijk het Janssen vaccin in 02.01.2022 komt te vervallen. Ofwel na die datum ben je als Janssen gevaccineerde officieel weer terug bij af. Andere landen in Europa zullen denk ik volgen.

Aangezien ik fel tegenstander ben van het MNRA vaccin kies ik ervoor om voortaan opzettelijk positief te testen en zo het felbegeerde Coroba pas in handen te krijgen.

Al moet ik er 200 euro voor neertellen dan heb ik het er nog voor over. Namelijk snot van een Coronapatient in mijn neus doen, om vervolgens volgens een PCR test af te nemen.

Inderdaad zeer goor en smerig maar liever dit dan het MNRA vaccin. Niet nu, maar als mijn datum van besmetting van afgelopen september komt te vervallen.

Dat kan veel simpeler. Rij naar een teststraat waar ze de test vanuit de auto doen met een besmette. Bij ons moet je dan eerst uitstappen naar een hokje om u in te schrijven, daarna terug in de auto verder rijden tot waar ze de test doen. Daar doe je de grote verwissel truc en klaar is kees. 6 maanden groen pasje.

Reverberation 8 november 2021 21:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan Janssen (Bericht 9810042)
Dat kan veel simpeler. Rij naar een teststraat waar ze de test vanuit de auto doen met een besmette. Bij ons moet je dan eerst uitstappen naar een hokje om u in te schrijven, daarna terug in de auto verder rijden tot waar ze de test doen. Daar doe je de grote verwissel truc en klaar is kees. 6 maanden groen pasje.

Cool

Jan Janssen 8 november 2021 21:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Reverberation (Bericht 9810043)
Cool

Stel u voor dat ze zeggen, "meneer, uw DNA komt niet overeen met een van vorige testen.":-)

Reverberation 8 november 2021 21:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan Janssen (Bericht 9810044)
Stel u voor dat ze zeggen, "meneer, uw DNA komt niet overeen met een van vorige testen.":-)

Hehe, ja...
Mja ik snap Frankenstein wel ze, ik wil ook besmet geraken, ma da lukt niet zo goed...

Hoofdstraat 8 november 2021 22:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein (Bericht 9810034)

Zo gemakkelijk gaat dat niet, eenmaal je echt besmet bent geweest is het uiterst moeilijk om nog ziek te worden van Covid en nog moeilijker om net dan positief te testen.

Uitgebluste cola in je neus snorten schijnt niet te werken met een PCR test. :-D

CUFI 8 november 2021 22:54

Ik kan u een potteke snot geven van iemand in de middelbare school en lagere school.
Voor 200 euro ist goed.

Dadeemelee 8 november 2021 23:09

Is kak ook goed?

Erw 8 november 2021 23:12

Felbegeerde coronapas?
Ga gewoon waar je wil gaan en als iemand je lastig valt geef een schop.

Dadeemelee 8 november 2021 23:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Erw (Bericht 9810106)
Felbegeerde coronapas?
Ga gewoon waar je wil gaan en als iemand je lastig valt geef een schop.

Aanzetten tot geweld. :-(

betabyte 8 november 2021 23:37

Facebook Dating profiel:

gezocht een lieve 22 jarige vrouw met ronakes die in mijn wezen wil pissen.
Bij voorkeur veel water gedronken....
Klein gebrek geen bezwaar :p

Vlad 9 november 2021 06:04

Ik ben ook al enige tijd op zoek naar een jonge vrouw met corona die me wil een tong draaien. PM me. :-P

HOUZEE ! 9 november 2021 06:30

FB staat intussen vol met oproepen van mensen die zich willen laten besmetten.

Men zou op den duur toch gaan denken dat er iets scheelt met het beleid als mensen zulke initiatieven nemen.

Hoofdstraat 9 november 2021 07:06

Idem, ik wil herbesmet worden, daarom zoek ik drukke plaatsen op zoals wachtrijen in zwembaden.

patrickve 9 november 2021 07:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan Janssen (Bericht 9810044)

Dan zeg je "ik ben een trans-DNA, en als je daar geen respect voor opbrengt, dan roep ik mijn woke vriendjes op om U door het slijk te halen" :-)

HOUZEE ! 9 november 2021 07:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat (Bericht 9810199)
Idem, ik wil herbesmet worden, daarom zoek ik drukke plaatsen op zoals wachtrijen in zwembaden.

Of in de wachtrij voor een bioscoop.

'Maar meneer/mevrouw, u heeft geen geldig cst, waarom staat u hier dan eigenlijk aan te schuiven?'
'Ik wil gewoon besmet worden'.

:-P

CUFI 9 november 2021 08:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! (Bericht 9810182)
FB staat intussen vol met oproepen van mensen die zich willen laten besmetten.

Men zou op den duur toch gaan denken dat er iets scheelt met het beleid als mensen zulke initiatieven nemen.

Beter verbinden de geesten zich om de politiek aan te zetten de oorzaak van het virus te achterhalen en daar een schadeclaim in te voeren.

Waarom hebben MDB en MVR het virus zo lang geminimaliseerd om het virus hoogtij te geven? Men wou hun burgers dood?
Deze fascisten collaboreren met overmachten die zelf virussen ontwerpen en loslaten om plaats te maken. Darwinisten en genocide gaan altijd hand in hand, altijd.

denkimi 9 november 2021 08:35

Ik ben ook al anderhalf jaar aan het proberen om het op te lopen, maar ondanks tientallen of honderden contacten per week nog altijd geen succes.

Ik ga echt specifiek op zoek moeten gaan denk ik, want zomaar per ongeluk wordt je blijkbaar niet besmet heb ik de indruk.

Hoofdstraat 9 november 2021 08:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door denkimi (Bericht 9810244)
Ik ben ook al anderhalf jaar aan het proberen om het op te lopen, maar ondanks tientallen of honderden contacten per week nog altijd geen succes.

Ik ga echt specifiek op zoek moeten gaan denk ik, want zomaar per ongeluk wordt je blijkbaar niet besmet heb ik de indruk.

Of je hebt het al lang gehad.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be