Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee
(Bericht 9810104)
Omdat we momenteel weer een Covid golf hebben. Die ik voorspeld had.
|
Ik kan je nu al de elfendertigste golf voorspellen.
Citaat:
En momenteel zitten de ziekenhuizen weer in de problemen.
|
De meeste gehospitaliseerden zijn gevaccineerd en de meeste besmetten kunnen in wezen ook thuis uitzieken, met beademingsapparaat en afstands-opvolging.
Maar volle ziekenhuizen, da's zoals volle hotels, cafés en restaurants, da's goe voor den omzet en voor de uitbaters en hun medische staf zijn het gouden tijden.
Want wees nu eerlijk, wat zijn we met lege ziekenhuizen, quoi ?
Citaat:
Hersentumoroperaties worden uitgesteld omdat de ic afdelingen onder druk komen van de antivaxlullen.
|
Als er alleen ongevaccineerden in ziekenhuizen terecht kwamen, zou ik je kunnen bijtreden, maar nu is de meerderheid van de patiënten gevaccineerd, dus die pakken ook de plaats in van die tumordrager.
En trouwens, welke oen heeft het ooit in z'n kop gehaald, om prioriteit te geven aan covid-patienten tov mensen met een levensbedreigende aandoening ?
Is de ene meer waard dan de andere, mss ?
Citaat:
Maar ik noteer: voor Diego Raga (en extreemrechts?) is het ikke ikke en de rest kan stikke.
|
Ach, je bent zo schattig met een pruilmondje. :-)
Ik doe nochtans al sinds maart vorig jaar m'n uiterste best om besmet te geraken, helaas, het heeft (nog) niet mogen zijn.
Heb wsl een alien immuunsysteem.
Een vaccin had me dus ook geen sanitaire meerwaarde kunnen geven, eh.
Citaat:
Ik denk ook aan kwetsbare mensen die het slachtoffer zijn van antivaxidioten.
|
Ik denk eerder aan het groeiend aantal slachtoffers van de vaxfascisten, die gevallen zijn (& counting) door de vaccinbijwerkingen en dit terwijl ze dit echt niet nodig hadden.