![]() |
Man verontschuldigt zich bij ziekenhuispersoneel
Citaat:
|
Citaat:
Je ziet hoever mensen eigenlijk al weg zijn als ze zich beginnen verontschuldigen omdat mensen gevraagd wordt om hun job doen.... |
Citaat:
|
Zie weinig berichten in de MSM in de trant van "m/v beklaagt zich te hebben laten vaccineren". Dat komt waarschijnlijk omdat de vaccins zo veilig zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een Amerikaan dan nog ... Nieuwswaarde 0!
|
Ik heb wel eens een doos pralines en een fles champagne afgegeven na operatie maar dat was om ze te bedanken.
Niet verontschuldigen. |
Binnenkort Marc Van Ranst verontschuldigt zich bij ziekenhuis na opname. Oorzaak zou een dansfeest zonder mondmasker zijn met vele aanwezigen en het feit dat Van Ranst risicopatient is. Nochtans had hij de dag ervoor gewaarschuwd dat een covid safe ticket nog steeds niet safe tov corona is...
Ondertussen ken ik een massa gevaccinneerden die corona na de vacinatie gehad hebben. Sommigen erg ziek, sommige totaal niet... Voor de vacinaties kende ik zelfs amper mensen uit mijn omgeving met corona... |
Citaat:
Het zelfde bij mij, de laatste 2 maanden de ene na de andere gevaccineerde die corona opdoet. Ne maat van mij, 2 maanden na zijn 2de spuit. En raar maar waar, ik ken nog geen enkele niet-gevaccineerde die in die tijd corona heeft opgedaan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
MVR die vecht voor zijn leven en weken genegeerd wordt, omdat mensen hem moe zijn. Uiteindelijk herstelt hij wel, maar zijn ego krijgt een eeuwige deuk. ;-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Pure kolder in HLN :
https://www.hln.be/binnenland/nadat-...prik~a5536102/ Nadat hij in ziekenhuis belandde, staat Ludo (69) nu op eerste rij: “Eerst vaccin geweigerd, nu kan ik niet wachten op boosterprik” Nu het boostervaccin voor Pfizer of Moderna op de plank ligt, zit Ludo De Meulder (69) klaar op de eerste rij om zijn tweede prik te krijgen. De gepensioneerde man uit het Antwerpse Brecht werd eind augustus ernstig ziek opgenomen in het ziekenhuis, nadat hij meer dan een maand eerder het vaccin ontving. “Ik weigerde eerder mijn eerste AstraZeneca-vaccin, maar nu kan ik niet wachten op die boosterprik. Zonder Johnson & Johnson was ik er nog erger aan toe.” Komaan :lol: Deze gaat niet in op eerste brief, laat zich vervolgens toch vaccineren, wordt een maand later ziek, en wil nu snel mogelijk een booster. En daar komt meneer mee in de krant. Ze zijn kierewiet :D |
Citaat:
De vraag is alleen wie er de coördinatie verzorgd, wie er aan de touwtjes trekt. |
Citaat:
Zonder dat Johnson en Johnson Vaccin was hij er misschien niet meer, de kans is reel. :) Nu hij gevoeld heeft wat Corona is, begrijpt hij pas echt hoezeer hij een vaccin nodig heeft. Dat is niet kierewiet, dat is ervaring. Uit eerste hand. |
Citaat:
|
Citaat:
Dat is pure naïeve aandachttrekkerij. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be