![]() |
Een fantastische ontdekking van Emiel Goelen
https://www.hln.be/oostende/duiker-t...ngen~ae96cd8e/
Duiker Emiel Goelen heeft een oud wrak ontdekt uit de eerste Wereldoorlog. Wat een prachtige historische vondst! |
Was er een airco aan boord?
|
Dé Emiel Goelen? 8O
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Sorry, niet goed gelezen. Ik had me enkel gebaseerd op de foto in het artikel.
|
Emiel z'n mond stond wat scheef door het gebruik van een snorkelpijpje tijdens het duiken.
|
Er ligt nog zo een Moffen-duikmachien uit WO1 een meter of 10 diep onder de opgespoten grond van de Zeebrugse Kades
De grote lichten begin jaren tachtig wisten toen niet wat doen met een ,naar verluid,vrij zeldzaam en vrij intakt type duikboot,en hebben hem maar doen verwerken in de haven.... Nav 14-18 hadden ze dat ding er wel uit willen krijgen,maar er waren enkel ambtenaren beschikbaar om te graven...... ....vandaar dat hij daar nog ligt,een tiental meter diep onder de terreinen....:| |
Citaat:
Maar de koppigen ezel zaliger wou die boot zelf bergen en geen investeerders erbij betrekken daardoor, en alhoewel hij een rijk man was, ligt die boot door geldgebrek nog altijd onaangeroerd op zijn plek. Kandidaten? |
Citaat:
Als je het opgehaald hebt moogt ge het altijd komen brengen,'k zal wel plaats voorzien in mijn garagebox...'k zal U wel vergoeden voor de kisten en zo 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be